Deze Laguna van mijn buurman heeft zeven maanden stilgestaan met motorproblemen. Ondertussen heeft de buurman de motor gereviseerd, maar was de auto dusdanig smerig dat ik 'm een handje heb geholpen met oppoetsen.
Over twee dagen verspreid :
Wassen btbm
Kleien monello klei en born slippy
Wassen
Polijsten met diverse combinaties ivm diepere krassen en de zon:
Scholl s3 op gele/oranje monello pad
Poorboys SSR 3 en 2 op gele/oranje pad.
Afnemen met gyeon prep
Waxen collinite 845
Sonax banden dressing
Trims met autofinesse revive
Doel was geen 100% correctie, maar verkoopklaar maken en alle ingebrande olie handdrukken en de kindertekeningen met steentjes zover mogelijk verminderen.
Helaas geen foto's vóór het kleien, zat vol met teer en hars, op plaatsen bijna een zwarte auto!
Dan foto's!
Vóór :
Overal vingerafdrukken :
Cadeautje van de kinderen :
Je gelooft het niet maar hier zit nog een knalrode grit guard in!
Dan nu resultaten!
Flanken weer mooi schoon:
Achterklep weer in redelijke staat:
De tekening is van dichtbij nog zichtbaar, maar wilde niet nog meer hits met SSR 3. Van een metertje nauwelijks zichtbaar, viel me goed mee!
En het totaal plaatje!
Al met al best tevreden, had zeker meer resultaat kunnen halen, maar na ruim 300.000 km niet bijgehouden en beschermd te zijn zaten er zo veel diepe swirls in dat ik er makkelijk nog drie dagen aan had kunnen werken.
Wel een heerlijke kleur!
Over twee dagen verspreid :
Wassen btbm
Kleien monello klei en born slippy
Wassen
Polijsten met diverse combinaties ivm diepere krassen en de zon:
Scholl s3 op gele/oranje monello pad
Poorboys SSR 3 en 2 op gele/oranje pad.
Afnemen met gyeon prep
Waxen collinite 845
Sonax banden dressing
Trims met autofinesse revive
Doel was geen 100% correctie, maar verkoopklaar maken en alle ingebrande olie handdrukken en de kindertekeningen met steentjes zover mogelijk verminderen.
Helaas geen foto's vóór het kleien, zat vol met teer en hars, op plaatsen bijna een zwarte auto!
Dan foto's!
Vóór :
Overal vingerafdrukken :
Cadeautje van de kinderen :
Je gelooft het niet maar hier zit nog een knalrode grit guard in!
Dan nu resultaten!
Flanken weer mooi schoon:
Achterklep weer in redelijke staat:
De tekening is van dichtbij nog zichtbaar, maar wilde niet nog meer hits met SSR 3. Van een metertje nauwelijks zichtbaar, viel me goed mee!
En het totaal plaatje!
Al met al best tevreden, had zeker meer resultaat kunnen halen, maar na ruim 300.000 km niet bijgehouden en beschermd te zijn zaten er zo veel diepe swirls in dat ik er makkelijk nog drie dagen aan had kunnen werken.
Wel een heerlijke kleur!