Mijn oom en tante waren vorige week bij ons te logeren om een niet zo leuke reden een begrafenis, mijn oom rijd een BMW E39, mijn tante een Twingo (welke ze nieuw gekocht heeft destijds) ze hebben 700KM afgelegd in een Twingo... :roll
Ik ergerde mij aan hoe vuil smerig deze was, ik had een avondje tijd, dus geen super detail, maar gewoon even boven gemiddeld netjes maken
Voor:
Tijdens het wassen, NUL sheeting en beading :s (van wat er te zien is )
Met clayen kwam niet veel vanaf, het viel mij reuze mee athans.
Krassen en Swirls:
kleine 50:50 met de SSR1 op Wit:
Ik ben niet opgegaan in het volledig kras vrij maken, ik weet dat de moeite niet is omdat de was standaard van mijn tante anders is als de meeste van ons hier :rules tevens in Renault ook aardig zacht van lak.
Autoglym bumper Care:
Eind resultaat:
Wassen(2 emmer Gritt Guard) met CG Maxi Suds
banden velgen + deur sponingen APC
Meguiars Clay
1x SSR1 op wit
PB Black Hole
CG Sealant
2x Meguiars Carnauba Wax
Banen + Velgen Wolfgang Tire Gel
Resultaat was een blije oom en Tante ! de Twingo was werkelijk sinds de aflevering niet meer zo mooi geweest
Groetjes,
Sjors
Ik ergerde mij aan hoe vuil smerig deze was, ik had een avondje tijd, dus geen super detail, maar gewoon even boven gemiddeld netjes maken
Voor:
Tijdens het wassen, NUL sheeting en beading :s (van wat er te zien is )
Met clayen kwam niet veel vanaf, het viel mij reuze mee athans.
Krassen en Swirls:
kleine 50:50 met de SSR1 op Wit:
Ik ben niet opgegaan in het volledig kras vrij maken, ik weet dat de moeite niet is omdat de was standaard van mijn tante anders is als de meeste van ons hier :rules tevens in Renault ook aardig zacht van lak.
Autoglym bumper Care:
Eind resultaat:
Wassen(2 emmer Gritt Guard) met CG Maxi Suds
banden velgen + deur sponingen APC
Meguiars Clay
1x SSR1 op wit
PB Black Hole
CG Sealant
2x Meguiars Carnauba Wax
Banen + Velgen Wolfgang Tire Gel
Resultaat was een blije oom en Tante ! de Twingo was werkelijk sinds de aflevering niet meer zo mooi geweest
Groetjes,
Sjors