• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Renault Twingo

Sjors-V6

Detailing rookie
9 mei 2009
102
0
Mijn oom en tante waren vorige week bij ons te logeren om een niet zo leuke reden een begrafenis, mijn oom rijd een BMW E39, mijn tante een Twingo (welke ze nieuw gekocht heeft destijds) ze hebben 700KM afgelegd in een Twingo... :roll

Ik ergerde mij aan hoe vuil smerig deze was, ik had een avondje tijd, dus geen super detail, maar gewoon even boven gemiddeld netjes maken :lol

Voor:

IMG_0366.webp

IMG_0362.webp

IMG_0369.webp

Tijdens het wassen, NUL sheeting en beading :s (van wat er te zien is :lol )

IMG_0372.webp

Met clayen kwam niet veel vanaf, het viel mij reuze mee athans.

IMG_0383.webp

Krassen en Swirls:

IMG_0378.webp

IMG_0380.webp

kleine 50:50 met de SSR1 op Wit:

IMG_0395.webp

Ik ben niet opgegaan in het volledig kras vrij maken, ik weet dat de moeite niet is omdat de was standaard van mijn tante anders is als de meeste van ons hier :rules tevens in Renault ook aardig zacht van lak.

Autoglym bumper Care:

IMG_0400.webp

Eind resultaat:

IMG_0401.webp

IMG_0403.webp

IMG_0404.webp

IMG_0408.webp

IMG_0408.webp

Wassen(2 emmer Gritt Guard) met CG Maxi Suds
banden velgen + deur sponingen APC
Meguiars Clay
1x SSR1 op wit
PB Black Hole
CG Sealant
2x Meguiars Carnauba Wax
Banen + Velgen Wolfgang Tire Gel
Resultaat was een blije oom en Tante ! de Twingo was werkelijk sinds de aflevering niet meer zo mooi geweest :party

Groetjes,
Sjors

die Twingo ziet er inderdaad weer toonbaar uit. :-)^ Hij kon dan ook wel een beurtje gebruiken. Maar lees ik nou goed dat je de velgen ook met Tyre gel gedaan hebt?

DKBM zei:
die Twingo ziet er inderdaad weer toonbaar uit. :-)^ Hij kon dan ook wel een beurtje gebruiken. Maar lees ik nou goed dat je de velgen ook met Tyre gel gedaan hebt?

Ja da lees je goed inderdaad :-b ik schoot een beetje uit met mijn pad, maar vond het wel fraai die velgen waren zo dof.. :lol

mk-us zei:
Ziet er weer op en top uit !

Nu je tante nog een leuk setje wieldopjes laten regelen, dan is ie weer af.

Ja dat moet eigenlijk wel.. in de zomer ligt een een leuke setje alu cup velgjes onder !

Bedankt voor de complimenten ! :-)^

Groetjes,

Sjors

Nou zo erg:-)^ is het nu ook weer niet dat er met een schuurspons te werk gaat, maar 2 emmer met gritt guard enz.. ja dat is niet realistisch..ze zei al durf hem niet meer te wassen :lol ik heb er geen problemen mee, doe het zo nog een keer :party

Mooi gedaan, het verbaast me dat de vogelpoep geen blijvende schade heeft aangebracht..

Denk dat ze heel dankbaar ervoor waren!