• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rens stelt zichzelf voor

Nissancherryn12

Detailing rookie
23 mei 2016
2
2
35
Castricum
Beste allemaal,

Mijn naam is Rens, 27 jaar en wonend in Castricum en werkend in de maritieme sector. Sinds mijn 12e al fanatiek aan de poets op de auto's van m'n ouders en buren, toentertijd nog met Sonax en Turtle Wax. Door het forum van autoweek al snel in aanraking gekomen met producten van Mequiars etc en mede daardoor een steeds groter enthousiasme voor het detailen ontwikkeld. Ik poets met name mijn eigen auto's (daar kom ik zo op terug) maar per maand pak ik ook tussen de 2 a 4 auto's voor een klant, allemaal op hobby-niveau. In Egmond heb ik een grote loods samen met een vriend waar ik een fantastische plek heb om te detailen, ideaal!

Dan over m'n wagenpark... Mijn naam verklapt het al een beetje maar ik ben een groot fan van het merk Nissan. Sinds 2013 ben ik ook als voorzitter van Nissan Club Nederland in dienst. Mijn eerste auto was een Nissan Cherry N12 uit "86 welke mijn ouders in 1988 als jong tweedehandsje hadden gekocht, deze heb ik ondertussen compleet gerestaureerd en is nu al bijna 28 jaar in de familie. Naast deze Cherry heb ik nog een aantal Cherry's, twee Bluebirds, een Primera en als dagelijkse wagen heb ik een Nissan Juke. Enkele foto's, de rest komt vast nog weleens voorbij na een detail-sessie:

Nissan Bluebird uit "88:

DSC_2489_zpsv26wh3z9.jpg

M'n Primera uit "00:

WP_20151025_15_02_25_Rich_zpspvplg8ic.jpg

M'n Juke:
juke_zpsyhq0wj54.jpg

Hoop dat jullie zo een beetje een indruk krijgen van wie ik ben. Als er vragen zijn, twijfel niet!

Groetjes,

Rens
 
Mooie collectie auto's heb je daar. Een kennis van mijn ouders had vroeger een Bluebird en dat vond ik toen echt wel een stoere auto. Er zat, in tegenstelling tot Europese auto's, al een heleboel luxe op.

Zo'n Juke is ook lekker tegendraads trouwens.
 
Welkom en leuk om te zien dat je zowel van de oudere als nieuwere modellen houdt.
Als ik zo'n Juke zie moet ik altijd aan die van Shpilli Villi denken, wat een monster.
 
Laatst bewerkt:
Tnx allen voor het warme welkom en de leuke reacties!

@Kees-sw, Zeer zeker. Ik heb een DAP900 en een roterende machine waarvan ik nu even niet op het merk kom. Heb veel verschillende merken en producten in gebruik, oa van Smartwax, Mequiars, Collinite, Poorboys en CG, nu aan het oriënteren voor een nieuwe wax, de Fusso Soft99. Voldoende leesstof over dit product op dit forum, ik ga me hier wel vermaken heb ik het idee :)

@Timm, haha sja zo'n Juke maakt wel tongen los... Ik was één van de allereerste in Nederland met een Juke, zeker bij de eerste 50. Regelmatig gesprekken gehad bij een benzinestation, bij een stoplicht en vaak spontaan auto's die voor m'n huis stoppen en na enige tijd weer doorrijden. Best leuk eigenlijk wel ookal zijn de reacties niet altijd positief.
 
Welkom. Mooie verzameling aan auto's.
Vooral die Bluebird is een mooie auto!!
Ik vind de Juke ook wel een aparte auto. Heb ook al een paar keer een Juke Nismo uitvoering gezien.
Zelf heb ik een Nissan Skyline R33 GTR. Ook weer een nissan dus ;)