• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reserve sprayers Gyeon Cancoat?

Marc O

Detailing guru
13 jul 2020
250
135
Heb een gedeelte van de auto behandeld met 303 Graphene Nano Spray.
Maar zit nu toch te denken om de auto verder te behandelen met Gyeon Cancoat.
Heb nog een oude fles staan van +/- 2jr geleden welke nog gemakkelijk opent en in orde lijkt te zijn.
Echter heb ik wel nieuw sprayers nodig, na contact met Carclean zijn deze voorlopig (aantal maanden) niet leverbaar.

Omdat ik niet weet welke sprayers toepasbaar zijn op de flessen Cancoat vraag ik of jullie wellicht ideeën/adres hebben waar ik een aantal sprayers kan bestellen?

Ik breng Cancoat met een blokje en suède doekje aan net als de rest van de coatings en dat werkt prima/wellicht nog wel fijner dan met een sprayer. Of anders via Ali expres wat van die sprayen bestellen?

• Leuk
Reacties: Marc O en RoyR
Hi @Ric325i , ik heb zelfs nog zo'n blokje liggen welke ik ooit van jou heb gehad :blush:

Maar breng jij direct via de geopende hals van de fles de Cancoat aan op het doekje en gebruik jij geen spraykop?

Ali zat ik ook aan te denken, maar weet niet zeker welke maat/schroefdraad de originele sprayer heeft...

@Marc O ,ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe ik het de laatste keer gedaan heb wellicht ff dat blokje tegen de geopende hals aan gehouden.
Ik zal thuis eens kijken of ik überhaupt nog spayers heb die passen (ik heb een krat vol geloof ik).

Op zich geen gek idee om het op deze manier aan te pakken... als je dit met beleid op het doekje/pad doet zou deze niet te verzadigd moeten worden.

Ik heb ooit er een aantal reserve aangeschaft, daarnaast heb ik ook nog enkele losse "over"
Mocht je interesse hebben, mag je me een PBtje sturen.

• Leuk
Reacties: Marc O