• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reservoir foamlans los te krijgen?

FRchippie

Detailing guru
18 nov 2008
95
110
Ik heb een autobrite foamlans kit, maar nu na anderhalfjaar op en af schroeven is de aansluiting van het reservoir helemaal door. Er zit zelfs een scheur in de bovenkant (het gedeelte met het schroefdraad). Zijn de reservoirs los te krijgen? Ik heb al op de site gekeken maar kon hem niet vinden.

Ah! Kijk daar heb ik wat aan. Ik had al wat flessen uit de voorraad geprobeerd, maar zonder succes. De Meguiars generic dus. Da's dus deze:
https://www.Carclean.com/product/Meguiars_Professional/Generic_Spuitfles_945ml_D20100_100897

Neem anders gewoon even contact op met CC ( telefoon / mail ), wellicht kunnen ze jou bijstaan.
In verleden hebben ze ( ander iets ) ook zaken goed voor elkaar weten te krijgen !

Ja, ik bel morgen wel even. Ik wil m'n bestelling van de week op gaan halen, dus wie weet. Het komt sowieso wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in. :cool