• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Residu/afdruk smartphone-houder op dashboard

Nasa

Detailing addict
4 apr 2012
201
65
Hey iedereen,

Klein vraagje: een goede vriend van me heeft onlangs een nieuwe Porsche Cayman gekocht en op zijn dashboard een smartphone houder geïnstalleerd (ook al had ik hem dat afgeraden :) ). Nu heeft die zuignap een afdruk nagelaten en ik krijg het er met niets af... Er was volgens hem ook een soort 'sticky' product op de zuignap.

Iemand van jullie zoiets reeds tegengekomen of tips hoe dit te verwijderen valt? Heb reeds met Chemical Guys All Clean geprobeerd, zo'n soort 'melamine wondergommetjes',...

Foto:

28233244_1696105113808937_1679998907_n.jpg


Ter info, het gaat om deze houder: https://www.amazon.de/gp/product/B00BZWW3ES
 
Verwacht dat het iets van een siliconen product is
Ik zou zelf kiezen om het hele dash met Poorboys Natural Look te doen
Kan je eerst ergens proberen in een hoekje
Ook de NL zal iets glans geven maar dan wordt het allereerst gelijkmatig
Uiteindelijk gaat die glans weg, ook als je er niets aan doet
 
Ik zou het aanpakken met verdunde All Purpose Cleaner en dan zachtjes met een kwast dat deel reinigen, inmasseren.
Daarna goed afnemen met een vochtige doek die met water ingevocht is.
Reinigen twee tot drie x doen met schone uitgespoelde doek.
Ik denk ook aan siliconen, net als Redcat.
Daarna kun je voeden zoals Redcat adviseert.
 
Hey iedereen, thanks voor de hulp! Even een kleine terugkoppeling naar jullie toe: klant had beslist om het even af te wachten gebaseerd op de feedback van RedCat en uiteindelijk is het vanzelf verdwenen :) !
 
  • Leuk
Reactions: Aficior