Omdat het nog geen weer is voor een full-detail heb ik na ontvangst van mijn laatste bestelling alles maar eens snel op de foto gezet. De foto's zijn niet heel best, maar dat komt doordat de telefooncamera het nogal moeilijk had met het tl-licht op zolder...
Hier ben ik een tijdje terug mee begonnen;
In de afgelopen weken is dit erbij gekomen;
De handjes jeuken, maar toch mis ik nog wat spullen; een led-lampje, foaming gun, 4" pads, gele/wollen pad, iets voor het chroom, misschien nog eens twee nieuwe emmers (huidige staan niet op de foto) enz enz.... :-"
Denk dat ik eerst maar weer even moet gaan sparen. Volgens mij moet ik met de huidige collectie al wel een heel eind komen. Hebben jullie nog nuttige aanvullingen?
Hier ben ik een tijdje terug mee begonnen;
In de afgelopen weken is dit erbij gekomen;
De handjes jeuken, maar toch mis ik nog wat spullen; een led-lampje, foaming gun, 4" pads, gele/wollen pad, iets voor het chroom, misschien nog eens twee nieuwe emmers (huidige staan niet op de foto) enz enz.... :-"
Denk dat ik eerst maar weer even moet gaan sparen. Volgens mij moet ik met de huidige collectie al wel een heel eind komen. Hebben jullie nog nuttige aanvullingen?