Dodo Juice DoubleWax
Als eerste wil ik forumlid en goede vriend Bartr123 bedanken voor het ter beschikking stellen van de wax voor deze review
De Double Wax, oftewel "DetailingWorld".
Typisch een product wat weinig bekend is op het forum of weinig mensen in bezit hebben, daarom deze review.
Voor de test leek het mij een goed idee om elke wax apart te testen en te testen als ze gelayerd zijn.
Motorkap in 3 delen verdeeld en in elk vlak een wax verwerkt. Uiterste gedeelte links heb ik gereserveerd voor de gelayerde wax.
Het opbrengen heb ik gedaan met een Dodo Juice fingermitt. Uiteraard voor elke wax een schone nieuwe gebruikt om kruisbesmetting te voorkomen.
Het afnemen is, zoals we van Dodo Juice gewend zijn, een appeltje eitje. Na de curetijd (swipetest) afnemen met een schone mf doek.
Na het afnemen van de harde wax, wordt er geadviseerd om 24 uur te wachten voordat een volgende laag wordt aangebracht.
Helaas heb ik hiervoor niet de mogelijkheid gehad aangezien ik deze review gemaakt heb op de Lelystadmeeting.
Ik heb de softwax na ongeveer een uur aangebracht nadat ik eerst de rest van de auto behandeld had met de Dodo Juice SN 2.0
Conclusie:
Double Wax blauw
+
- geur, ruikt heerlijk, een beetje kruidig, kruizemunt
- verwerkt makkelijk, easy on, easy off
- standtijd?
-
- prijs
- standtijd?
Double Wax groen
+
- geur, ruikt heerlijk naar pepermunt
- verwerkt makkelijk, easy on, easy off
- standtijd?
-
- prijs
- standtijd?
Voor de prijs van € 115,00 euro heb je gewoon 2 topwaxen in huis. Best aan de prijzige kant als je 2 'gewone' Dodo waxen neemt, die kosten bij elkaar gemiddeld € 88,00 euro (hard + zacht, om het even welke)
Is het die 27 euro méér waard?
Lastig te zeggen aangezien de Double Wax 2x 200ml potten zijn en de rest van de Dodo potten 250ml. Je krijgt minder voor meer geld
In ieder geval een wax die hoog op m'n 'hebbûh hebbûh' lijstje staat :-b
Laatst bewerkt door een moderator: