Soepergrover zei:Martin, Colli 845 is geen sealant.
Lijkt me trouwens ook niet de prettigste wax om iets overheen te toppen. Hoe beviel dat?
Nou je het zegt?! Ik dacht dat er geen greintje carnauba wax in zou zitten. Volgens de beschrijving op de webshop dus wel. Toch nog maar eens op de verpakking kijken. Tot zojuist altijd gedacht dat het een pure synthetische wax was. :schaam
Anyway, ik had totaal geen last om de Natty's te toppen op de Insulator. Ik heb er in ieder geval niets van gemerkt. Ik had de Natty's iets te dik opgebracht (zie hieronder) en daardoor moest hij iets langer curen. Er was wel duidelijk verschil in glans: met de Natty's kreeg de auto duidelijk meer wetlook dan alleen met de Insulator. Heb ook nog anderhalve fles EX-P staan, als het dan toch een pure sealant op gaat
M'n Natty's is nogal korrelig en dat is niet fijn met aanbrengen. Je heb daarom al snel teveel wax op je pad zitten. De eerste pot Natty's was wat dat betreft beter. De tweede pot is nog voor 40% vol, maar de zeer nadrukkelijk kaugomballen lucht begint langzaam te vervelen. Daarom wordt het voortijdig tijd voor iets nieuws en beters!