Hey iedereen,
Zoals beloofd een review van de rinseless wash. Ik heb mijn best gedaan en de werkwijze staat mijn ander topic over de rinseless wash.
De wasmedia:
-2em en gridguard 50ml in wasemmer, 30 in de spoelemmer en 10ml in de drukspuit.
-2 noodle mitts, droogdoek, mitt voor deksels en wielkassen. Klein doekje voor de deksels ontbreekt op de foto.
-Detailerspray
Voor een rinseless is het gek dat hij even schuimt maar is niet storend. Ruikt trouwens naar rozen...
De vervuiling van een week rijden +- 300km
De voorwas, het product gem. 30 /50 sec laten inwerken... Je ziet het vuil opgenomen worden door het product.
Het wassen zelf.. Goed nathouden
. Elke keer een nieuwe kant van je mitt nemen.
Na het drogen met Detailerspray-streeploos-krasloos!
Afgewerkt, 30min bezig geweest.
De mitt en doek na het wassen. Mooi proper.
Zoals beloofd een review van de rinseless wash. Ik heb mijn best gedaan en de werkwijze staat mijn ander topic over de rinseless wash.
De wasmedia:
-2em en gridguard 50ml in wasemmer, 30 in de spoelemmer en 10ml in de drukspuit.
-2 noodle mitts, droogdoek, mitt voor deksels en wielkassen. Klein doekje voor de deksels ontbreekt op de foto.
-Detailerspray
Voor een rinseless is het gek dat hij even schuimt maar is niet storend. Ruikt trouwens naar rozen...
De vervuiling van een week rijden +- 300km
De voorwas, het product gem. 30 /50 sec laten inwerken... Je ziet het vuil opgenomen worden door het product.
Het wassen zelf.. Goed nathouden
. Elke keer een nieuwe kant van je mitt nemen.
Na het drogen met Detailerspray-streeploos-krasloos!
Afgewerkt, 30min bezig geweest.
De mitt en doek na het wassen. Mooi proper.