• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reviews doen het niet meer?

Max-imum

Detailing trainee
29 aug 2016
46
40
33
Sinds kort doet de "oude" webshop op Carclean.com het niet meer. Deze gebruikte ik nog wel eens omdat ik toch het productenoverzicht wat overzichtelijker vond. Vandaag wilde ik wat bekijken en werd ik doorgestuurd naar carclean.com. Begrijpelijk, en de nieuwe website ziet er ook zeker tof uit. Gewoon even wennen ;)

Wat me wel opvalt is dat de reviews niet meer laden. Dit is getest op Win10 met Chrome en IE. Aan cookies ligt het niet; ook in incognito werkt het niet. En ja, ik was ingelogd. Heb het met meerdere producten geprobeerd.

Hebben meer mensen hier last van? Ik ga best vaak op de reviews af.. :p
 
Er is dus geen keuze meer ;) Alleen de .com webshop is nu nog live, de .nl webshop verwijst daar nu naar door.
 
De .com website is overigens weer opnieuw vernieuwd! o_O

Zwartwaarden lijken een stuk beter, naar ook de kleuren zijn een stuk scherper geworden lijkt wel,...

Ook lijkt het lettertype te zijn aangepast. Lijnen lijken strakker?
 
Gisteren kon ik in de webshop geen review achterlaten. Ik dacht eerst dat ik teveel tekens had gebruikt, maar kreeg ook bij weinig tekens de melding; ''Bad request''. :p

Absoluut, in het begin zat ik ook nog veel op .nl maar als je eenmaal gewend bent op .com dan is dat echt veel frisser en overzichtelijker.
Same here! Ik was gewend aan de .NL versie, maar de .COM ben ik nu aan gewend.
 
Vandaag heeft Carclean weer een mooie mijlpaal bereikt! Zoals de meeste van jullie misschien wel weten zijn wij in 2007 begonnen met onze webshop Carclean.com. Na tien jaar kunnen we wel zeggen dat we gigantisch zijn gegroeid en dit is mede dankzij jullie allemaal, onze trouwe klanten!
1f389.png


In deze tijd is het belangrijk om mee te groeien met de internationale markt. De Carclean.com website bestaat inmiddels één jaar en nog veel langer bieden wij de mogelijkheid om onze producten ook naar het buitenland te verzenden!

Hiernaast is de .nl website ook wat verouderd dus een nieuwe moderne site komt zeker van pas! Vandaag zijn wij dan ook volledige overgegaan naar de Carclean.com website. Dat betekent dat Carclean.com voorgoed uit de lucht is.
1f622.png
1f62d.png


Wij zijn enorm blij met deze mijlpaal! Op naar nog vele mooie jaren met heel veel mooie car care producten en diensten!

HeaderCC.jpg
 
En natuurlijk zijn er nog wat bugjes te vinden en moet er hier en daar nog wat bijgeschaafd worden! Hier werken wij de komende week aan en we hopen alles zo snel mogelijk volledig draaiende te hebben zonder problemen.