• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ricardo stelt zich voor

RicardoRonkes

Detailing rookie
22 jan 2013
14
0
Beste poetsfanaten!

Ik zal me hier even voorstellen

Ik ben Ricardo 29 jaar en woonachtig in flipjetown oftewel Tiel.

Ben in het bezit van een bmw 318. Die ik reeds 1 maal met het 5 stappenplan van mequiers heb behandeld. Na een zeer lange dag en ondanks prima resultaat heb ik toch besloten dat er een poestmachine moest komen.

Gisteren lekker een uurtje in de auto naar berkel en rodenrijs voor wat advies en informatie.

Na een vriendelijke en uitgebreide uitleg overgegaan tot de aanschaf van een starterskit met wat uitbreiding. Eens kijken wanneer het wil gaan dooien dan kan ik aan de gang.

Voortaan weet ik waar m'n spullen te bestellen!
 
Welkom Ricardo.

Puur uit nieuwsgierigheid. Starterskit bedoel je mee dat je een DAP hebt aangeschaft?

In ieder geval heel veel plezier en succes met de nieuwe aanwinsten! Misschien nog eens een foto posten van de BMW? :-D
 
Thx

Ja idd een dap900 icm met 4 pads en 2 polijstmiddelen en wat doeken. Dus de starterskit met 1 extra pad en wat doeken

Foto's durf ik er nu nog niet op te zetten tussen al deze nette auto's hier. Wanneer ie netjes is maak ik wat foto's
 
Welkom hier! En pas op voor de verslaving :-b

Foto's gewoon posten. Iedereen is ergens begonnen ;)
 
Met die DAP900 ga je in ieder geval erg veel plezier van hebben! Helemaal met Hugo eens. Iedereen is ooit begonnen. Ik zie op de avatar dat het een donker groene BMW 318 betreft waar je je absoluut niet voor hoef te schamen.
 
Ik hoop dat het goed gaat komen..heb ook veel goede verhalen gelezen hier, dus snel maar een keer proberen.

Even kijken hoe ik hier een foto krijg, dan zal ik die posten
 
Ricardo.

Je kunt je foto's uploaden op een website zoals http://www.photobucket.com of http://www.imageshack.us

Als je een foto hebt geupload krijg je een link van de foto. Deze moet je tussen [ img] [ /img] zetten en word je foto weergegeven.
 
bmw1sk.jpg
 
poetsmateriaal.jpg


Hierboven nog een foto van de op dit moment aangeschafte poetsmaterialen

Machine:
-Dap 900v2

Wassen:
-Turtle washmitt
-Meguiars Gold Class car wash
-Velgenborstel
-2 emmers
-Synthetische Zeemlap

Reinigen:
-Meguiars Quick Detailer mist&wipe
-Meguiars Clay
-Poorboy's Spray and Wipe
-Mequiars Ultimate Compound
-Applicatorpads
-Monello piccolo Nero

Polijst:
-Mequiars deepcrystal polish
-Monello Raffini Mezzo
-Monello Raffini Finale
-Monello Light Cutting pad 5,5" Oranje
-Monello Heavy Polishing pad 5,5" Groen
-Monello Polishing pad 5,5" Wit
-Monello Peluche Verde

Wax:
-Meguiars Gold Class Carnauba Plus wax
-Monello Finishing Pad 5,5" Rood
-Monello Peluche Verde


Interieur
-Mequiars Quick interior Detailer

Ruiten:
-Glassex


Tussendoor:
Mequiars Ultimate Quick Detailer

Proefmonsters:
-Poorboy's Ex-P Pure Sealant
-Poorboy's Professional Polish
-Poorboy's Super Slick & Suds

Als iemand nog suggesties heeft of op/aanmerkingen hoor ik het graag
 
Welkom!

Mooie collectie al!

De EX-P is erg fijn in gebruik!

Misschien nog een cleaner voor na het polijsten?! Zodat de ondergrond mooi schoon is voor de wax! Bijvoorbeeld C.Pro Eraser


Let op met de Meg's gold class plus wax! Ik meen dat deze cleaners bevat. Wat zou betekenen dat als je deze topt over de EX-P, deze wax de EX-P deels of geheel weg haalt!
Als ik de beschrijving van de wax in de shop lees staat er namelijk ook: "Deze rijke formule van polish en voedende bestanddelen met..."