• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Richard stelt zich voor

RichardD

Detailing rookie
2 dec 2009
15
0
Hallo allemaal,

Na een aardige tijd meelezen hier, lijkt het me tijd om me eens voor te stellen.
mijn naam is Richard, ben ondernemer in de vezelversterkte kunstof (polyester, glas epoxy, carbon fibre, etc.)
in mn dagelijkse bezigheden komt gelcoat repair en polijsten ervan regelmatig voor, uiteraard is dit een heel ander verhaal dan het polijsten van autolak.
ik heb al aardig wat uurtjes hier gelezen en heb al diverse producten besteld voor zowel mn bedrijfsbus (witte vivaro) als de Alfa 156.
omdat de vivaro nog vrij nieuw is wil ik hem in een goede staat houden en lekker verwennen met echte goede producten, en volgens mij ben ik daarvoor hier aan het juiste adres :)^
de alfa is al wat ouder en heeft een tijdje dienst gedaan als bedrijfsauto, dat heeft nogal wat gevolgen gehad voor de staat van het interieur, en dan met name voor het licht grijze leder.
anyway....... afgelopen zondag heb ik voor het eerst het interieur van de bus behandeld met carclean producten, vooral de natural look van poorboys heeft een diepe indruk op me gemaakt, zo diep dat ik de bus cockpitspray gelijk in de kliko heb gesmeten.