• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rick stelt zich voor

BillyG

Detailing rookie
24 jun 2008
12
0
Goedenavond,
Nal lang lezen en leren me en na aandringen van Dibbuz en Stimpy gister in Ahoy.
Vanavond even tijd vrij gemaakt om me aan te melden.
Ik weet dat jullie gek op foto's zijn maar daar zullen jullie even op moeten wachten, ivm geen fatsoenlijke camera en pc problemen.

Groeten Rick

ps bedankt voor de geweldige hulp en uitleg gisteren:)^
 
Hallo,

Welkom hier. Heel leuk forum waarbij de ervaren detailers je heel veel informatie kunnen geven. Daarnaast is het ook nog erg gezellig hier.

Die foto's gaan nog wel komen toch?

Groet,
 
Die foto's gaan nog wel komen toch?

Tuurlijk gaan die foto's komen!
Las het net nog even na en zag dat ik helemaal vergeten was om te vertellen in wat voor auto ik rij.
Het gaat hier dus om een Vw Vento paars metallic (geloof vw kleur dusty mauve)
Rijd er nu ongeveer een anderhalf jaar in en nooit geen wasstraat gezien. Probeer hem eens in de week te wassen met de twee emmer methode, heel soms schiet het wassen er nog wel is bij in.
Probeer mijn auto volgend weekend te doen en dan foto's te maken.

Rick
 
Leuk dat je toch gaat post! Top! Nogmaals welkom en natuurlijk graag gedaan!
 
BillyG zei:
(...) Rijd er nu ongeveer een anderhalf jaar in en nooit geen wasstraat gezien. (...)

Rick

Altijd met de hand gewassen :)^ of helemaal niet gewassen? :s

Anyway, van harte welkom. Leuk om te zien dat een nieuwe liefhebber van het auto detailen na 100% Tuning de weg naar Carclean.com heeft gevonden! :party:
 
Rijd er nu ongeveer een anderhalf jaar in en nooit geen wasstraat gezien. Probeer hem eens in de week te wassen met de twee emmer methode, heel soms schiet het wassen er nog wel is in.

Misschien enige vorm van onduidelijkheid.
Ik hem hem altijd met de hand gewassen met de washmitt van meg en de twee emmer methode.:)^

Rick