• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rob stelt zich voor

newrob

Detailing rookie
19 nov 2009
16
0
Hallo allemaal,

Een klein poosje volg nu ik dit forum en heb, mede daardoor, al heel wat fijne onderhoudspulletjes bij elkaar verzameld. Het is al vaker gezegd, dat als je eenmaal begint met een paar producten, er steeds meer bij komt. Ik stond daar nogal sceptisch tegenover, maar ik moet toegeven: "het is waar" :ja

Graag deel ik met jullie mijn ervaringen en niet in de minste plaats is dat over "Carclean.com" als webwinkel. o.a. de service die ik van Tim en Dana heb ervaren is formidabel en is daarmee een voorbeeld voor vele andere bedrijven. Top!

owh ja, al m'n spulletjes gebruik ik voor m'n Volvo V50 Savile Grey pearl (antraciet)
 
Welkom Rob! Foto's van de auto worden hier altijd zeer gewaardeerd, ook als hij nog niet behandeld of gewoon vuil is :)