• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Roger stelt zich voor. ff aangepast met foto's

roger

Detailing rookie
25 mrt 2009
117
0
Hoi ik ben Roger mijn hobbies zijn auto's.
Ik kom uit een dorpje tussen den bosch en zaltbommel en ik ben 31.
Ik heb een Golf 4 cabriolet uit 2000 en een vito uit 2007.
Via het vwgolf cabrio forum kreeg ik de tip om me hier aan te melden.

Even een foto'tje zodat ik herkenbaar ben met mijn vuilniszak aan :D foto is gemaakt op de workshop DAP500 26 April
19.jpg


Afbeelding256.jpg

Audi cabriolet 2.0 Bouwjaar '95 aanpassingen; rs4 velgen, onderste gedeelte voor- en achter bumper in kleur gespoten verders is alles origineel.

1468788-1-2-2.jpg

Mercedes Vito 109cdi Bouwjaar '07 aanpassingen; 17" velgen, side bars, chrome grill, chrome kofferklep strip, alu strip over het dashboard en cruise control.

En sinds kort, de Smarti van mijn vrouw.
Afbeelding003.jpg

Groet Roger
 
Welkom hier!
Leuk om te zien dat er bij mij in de buurt nog meer fanatieke detailers wonen :)^
Ik wens je iig veel leesplezier...;)
 
Mijn eerste bestelling geplaatst bij carclean....

Carrand - Microfiber MAX Supreme Drying Towel 60x90cm
Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Car Wash - 946ml
Carclean.com - Daytona Speed Master Wheel Brush
Meguiars - NXT Generation Glass Cleaner - 710 ml
Mothers Wax - Genuine Lambswool Wash Mitt - 24x28cm
WheelWax - WheelWax - 256gr

Ik had al wat spul van Meguiars maar ik zag hier goede ref's van mijn bestellijstje...
Nu misschien nog een foamgun maar ik weet niet of die je alleen met een tuinslang moet gebruiken goed is....
 
Welkom.

zelf heb ik de Foam lance *Heavy Duty* (Karcher) 1litre bottle en gebruik Autobrite Super Snow Foam (Thick) 5 Litres. Moet wel op de Karcher hogedrukspuit. Werkt super. Een investering waar je altijd plezier aan beleeft als was het alleen maar om de verbaasde blikken in de buurt. ;) Inmiddels zijn ze bij mij er al gewend.
 
:D cabrioot nummero 4 inmiddels naar Carclean geheveld!
Welkom hier Roogmans! Valt hier zeer veel te leren, te lezen, en te ervaren, have fun hier.
Greetz,

P@