• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

RogierV12's collectie (UPDATE 19-7)

Ik lach me gek zeg, wat een berg schuim. Hoe lang is die deken er nou op blijven liggen? Ik had in je filmpje wel willen zien hoe dat schuim het vuil (zit dat eigenlijk ooit weleens op jouw auto?) er af trekt.
 
Als je het er net opspuit lijkt het heel dik maar ik heb het 5 minuten laten zitten (omdat ie ook vol in de zon stond) en het druipt er netjes weer vanaf
10 minuten of misschien iets langer laten zitten lukt ook wel denk ik
 
Nieuwe wax binnengekregen, de Migliore Competizione
Ik vond 'm eigenlijk veel te duur
Maar toen Tim de laatste pot(jes?) in de aanbieding deed voor €99,- kon ik 'm natuurlijk niet laten staan.

Hij staat nu bij de high-end waxverzameling in de vitrinekast
af0f7754.jpg
 
Die foam party 8-()) Jij werkt zeker bij een spack-bedrijf:D

Mooie aanwinst ook, die Migliore. Ben benieuwd hoe die bevalt.

Ik heb zelf nog altijd de Zymöl Glasur op m'n verlanglijstje staan. Op YouTube staat een sheeting filmpje hiervan. Er blijft werkelijk geen druppel water achter op de lak.
 
De migliore schijnt wat lastig te zijn met opbrengen/afnemen ik ben ook wel benieuwd of ie wel bevalt.
Ik schrok trouwens wel van het formaat van het potje, wat is ie klein zeg!
Ben ik even blij dat ik geen tweeëneenhalve meijer betaald heb! :D
 
leuk filmpje en een lekkere wax weer .

Ik blij dat ik maar een simpele Citroen C4 style HD heb .... rofl

karcher%20hds1295%20pressure%20washer.jpg
 
Weer een toevoeging binnengekregen vandaag
c0ad50e4.jpg

Chemical Resistant Sprayer
Heavy Duty Gallon Pomp
Auto Bathe - 3780ml
Jet Laq Non-Paint Lacquer - 150ml
Alubright Metal Deoxidiser - 500ml
Tire Brush :kado

+nog 2 extra sprayers gekregen omdat m'n red mist 2 dodo sprayers aangetast had.
Nog bedankt voor de goeie service CC
 
De Mothers borstels zijn absoluut fijn :heart_eyes:
En dat is een flinke kan shampoo! Zeker met de hoeveelheid die je per was gebruikt ;)
 
Bedankt voor de reacties jongens, ik ga zaterdag na het vervangen van de bak en motorsteunen weer even flink aan de gang met de nieuwe spulletjes.
Zondag hebben we een toerrit samen met de 8-serie club en dan moet ie er natuurlijk netjes bij staan.
Zou trouwens APC goed werken om de banden mee schoon te maken?
Speciaal spul hiervoor heb ik namelijk ( nog) niet
 
Apc is zeker goed om je banden mee te reingen. SD is ook super op banden, als je een keer SD wilt proberen hoor ik het wel;)