Van die Mothers Wax LeatherTech Care Kit ga je geen spijt krijgen. Ik heb die gebruikt voor het ivoorkleurig leder van mijn oude Jaguar. (Jaguar x350 2005). En het resultaat was uitstekend.
Enige nadeel was dat de borstel wat haar verloor direct na het insmeren van de shampoo..
Hihihi, waarom niet gewoon met de pad een likkie uit de pot halen en inwrijven? Ik heb het idee dat je nu met je vingers erg veel conditioner gebruikt heb. Mijn ervaring is om met de pad een dun laagje aan te brengen en dit te herhalen al het leer nor dorstig blijkt. Soms enkele uren - dagen later.Daarna ben ik bezig geweest met de conditioner op de bijgeleverde gele pad, eerst gewoon met de vingers erop gesmeerd en verder uitgesmeerd met de gele pad
Zo te zien heb jij van die Alugators erop.... Ziet er wel leuk uit en biedt ook nog eens goede bescherming
Nope zijn geen Alloygators @Istnogferarie gewoon een rood gelakt randje in de velg...
Huh?! 100ml en dan nog onder het FILL-streepje gevuld met water, vervolgens dat soort waterige sopje?Krijg nog steeds geen dikke foamlaag uit de foamlans van Monello, heb deze keer 100ml snowfoam van Monello erin gegooid en toen afgevuld met water tot ongeveer 600ml.