• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Romain stelt zich eventjes voor

Rommyke

Detailing rookie
15 jul 2010
19
0
Hoi allemaal.

De naam is Romain en ben 37 jaar oud wonende in Genk, Belgie.
Zoals de meeste onder jullie ben ik een beetje (veel) poetsfanaat en wens ik dat de auto spik en span is.
Doordat ik ook geregistreerd ben op het audi TT forum wist ik al van het bestaan van carclean.
Onlangs is er ook nog een carclean-meeting geweest waar ik jammer genoeg niet aanwezig op kon zijn.
Door het grote aanbod van de producten zie je als leek de bomen door het bos niet.
Zelf maakte ik altijd gebruikt van commandant 4 en 5 en als wax laag de turtle color wax met soms daarop nog een extra wax laag.

Nu zou ik graag overgaan op de producten van poorboys.
Waarbij ik hier wel voldoende info over zal vinden.
Wat me vooral intresseerd is welke producten ik na elkaar mag gebruiken beginnende van SSR1 tot ...... en in welke volgorde.
(Nasty's paste wax blue - EXp pure sealant - Blackhole - Spray and gloss ,.....)

Groetjes
Romain

welkom Romain....weer een landgenoot :cool
Als ik zie welke produkten je tot nu gebruikt hebt, dan zal je aangenaam verrast zijn door de Poorboys-produkten.
Je kan hier op het forum inderdaad meer dan genoeg info hierover vinden....en indien je je antwoord niet kan vinden, kan je natuurlijk hier op het forum je vraag stellen;-)

Welkom, misschien ook eens naar de Monello reeks kijken werk vaak erg goed op de vaak harde audi lakken. Idd goede velgen borstel EZ is zeker geen overbodige luxe.

Allereerst welkom Romain.

Ten 2e: mooie auto !

Ten 3e: Even héél simpel / kort door de bocht:
SSR3 / SSR2.5 / SSR2 / SSR1 >>> Black Hole >>> EXP >>> Natty's Blue >>> Spray and Gloss

Iets minder simpel maar doeltreffender:
Stappenplan - Machinaal
Stappenplan - Handmatig
Pads + Middel

Zo moet je wel een héél eind komen .... véél leesplezier :)

Welkom! Een rode TT, die zie je niet vaak. Verder sluit ik me geheel aan bij mk-us (Markus). Veel plezier met detailen en hier op het forum!

Hoi allemaal ,

Bedank voor de verwelkoming.

In de velgen kruipt inderdaad zeer veel werk.
Toch zeker 2x per week worden ze onderhanden genomen.
Ondertussen toch al een jaar oud en niet van nieuw te onderscheiden.

Ik denk met jullie hulp de wagen toch in top konditie te krijgen en zeker met de juiste producten .

Kwa poetsen voor mij geen probleem maar bijkbaar toch iets te weinig aandacht aan de producten gegeven waar zeker verandering in komt.

Ik heb thans veel producten geprobeerd , zowel bekende en niet bekende en wat ik toen zocht was iets dat gemakkelijk erop en daarna er gemakkelijk terug af ging zonder die wazige schijn te hebben.

Maar dit gaat hier allemaal zeker in orde komen.

Had nog nooit echt van kleien gehoord , dus denk dat ik daar eens ga bij beginnen.

Groetjes
Romain

Hieronder nog een andere hobby, maar hier kan of heb ik de tijd niet om er zoveel werk in te steken als de andere.
Bij deze heb ik al veel werk met het interieur en zeker als de kids zijn meegeweest met die vingers op de ramen enz.....

Groetjes
Romain