• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rotary workshop

911

Detailing rookie
13 apr 2009
76
0
Natuurlijk, is de DAP 500 een geweldig apparaat, en was de workshop , 26 april jl., een heel groot succes !
Er zullen de komende tijd nog wel wat workshops plaats gaan vinden, verwacht ik(belangstelling meer dan genoeg !), zodat elke trotse DAP bezitter , alle ins & outs onder de knie kan krijgen. Echt meer dan de moeite waard !
Snap ook wel , dat de DAP daarom wel voorrang heeft , momenteel.
Maar toch hoop ik dat er in de (nabije)toekomst ook eens een workshop voor de rotary georganiseerd kan gaan worden, door het fantastische team van Carclean !


Denk dat daar ook wel animo voor is !
 
tinus zei:
je mag altijd priveles bij mij komen nemen

Da's een:idee , Tinus !

Hilversum is wel lekker in de buurt :grinning: Geef maar eens een seintje , als je weer met de rotary aan de slag gaat/moet. Kom ik jouw kant wel op.
 
jeffrey rallye zei:
Jah daar ben ik ook wel voor.. :)^
Eerst maar de dap.. :grinning:

Zo is het Jeffrey...Eerst de DAP.....daarna pas de Rotary. Ben erg tevreden met de DAP, hoor.
Ik had al een Rotary, maar nog niet , of nauwelijks gebruikt...DAP heeft meer "draaiuren":D
 
Priveles DAP/rotary:

- foamen/wassen
- velgen
- kleien
- polijsten
- glaze
- sealant/wax
- afwerken/nalopen

- interieur incl. extractor (aparte module :grinning: )

Tijdsbesteding: 5-8 uur
 
tinus zei:
Priveles DAP/rotary:

- foamen/wassen
- velgen
- kleien
- polijsten
- glaze
- sealant/wax
- afwerken/nalopen

- interieur incl. extractor (aparte module :grinning: )

Tijdsbesteding: 5-8 uur

Doen we wel een team-up, op de Audi A4, Avant, 1.8 T, ebony(zwart metallic), met creme leer.11t/m 13 mei, staat ie bij de spuiter , om achterklep, achterbumper, en achterzijscherm te doen...i.v.m. butjes , en lakbeschadigingen van vorige eigenaar,..als we het daarna doen...hebben we een makkie....die delen die de spuiter gedaan heeft.....mogen wij (nog) niet aankomen;)

Heb inmiddels al aardig collectie spullen van Carclean, geloof bijna 700 euri, in de afgelopen 4 weken, incl de DAP. Morgen komt er weer een leuk vrachtje.:party:
 
Dan komen jullie toch gewoon binnenkort eens bij mij thuis, en gaan we met z'n allen gezellig aan de rotaryworkshop?

Bij iemand anders thuis mag ook hoor :grinning:

Wie interesse heeft pm't maar.
 
Nog een kleine 2 weken werken, hier in Australie...Ben 26 juni weer thuis.(en dan komt er ook weer een CC bestelling binnen:) ) Lijkt me wel een heel goed plan !!! Denk dat er wel een aantal mensen zijn, die na het DAP-pen, wel eens een stap verder willen(of kunnen) gaan. Ik zal je wel berichtje sturen, als ik weer in NL ben. Ben in ieder geval tot 4 aug vrij.

Groetjes uit Port Hedland (Australie)

Wout
 
Ik ben er bij! Nog ff een nieuwe rotary aanschaffen maar misschien iets in de week van 6 juli plannen?
 
5 july is er al een DAP meeting, dus dat lijkt me niet handig.
 
Laatst bewerkt door een moderator: