Zaterdag een rode Opel Vectra gepoetst. Deze auto heeft altijd buiten gestaan. En is nooit echt gepolijst/gepoetst.
De lak was dus zwaar verweerd.
De Jongen had hem wel al een keer met commandant 4 behandeld, en dat was goed te zien. Overal zware swirls en krasjes. Want de auto was toen niet gewassen volgens het 2 emmersysteem en niet gekleid.
Dus begonnen met eerst de auto maar is goed af te spoelen, en met NXT gewassen.
Toen kwamen er flink wat lakfouten al naar boven.
- Swirls
- Krassen
- Hologrammen
kleien met de gele kompressorpad icm met inizio te gaan werken.
Natuurlijk dit pas besloten na een aantal testspots.
Na een dubbele hit, zag je de glans al goed terug komen.
Hierna ben ik gaan polijsten met de witte pad met de finale, gaf al een aarig resultaat maar was het nog niet helemaal.
Dus toen nog maar even doorgegaan met de groene pad en finale. Dit gaf uiteindelijk wel het gewenste resultaat.
Vervolgens heb ik van Chemical Guys de Top sealant gepakt. Je zag duidelijk dat hij de voeding even nodig had, want wat een onwijs mooie glans kwam er naar boven.
Uiteindelijk met Collinite 845 afgewerkt. Zodat de auto weer er lekker bij stond voor een tijdje. Gelijk hem maar dubbellaags neergezet.
De lak was dus zwaar verweerd.
De Jongen had hem wel al een keer met commandant 4 behandeld, en dat was goed te zien. Overal zware swirls en krasjes. Want de auto was toen niet gewassen volgens het 2 emmersysteem en niet gekleid.
Dus begonnen met eerst de auto maar is goed af te spoelen, en met NXT gewassen.
Toen kwamen er flink wat lakfouten al naar boven.
- Swirls
- Krassen
- Hologrammen
Natuurlijk dit pas besloten na een aantal testspots.
Na een dubbele hit, zag je de glans al goed terug komen.
Hierna ben ik gaan polijsten met de witte pad met de finale, gaf al een aarig resultaat maar was het nog niet helemaal.
Dus toen nog maar even doorgegaan met de groene pad en finale. Dit gaf uiteindelijk wel het gewenste resultaat.
Vervolgens heb ik van Chemical Guys de Top sealant gepakt. Je zag duidelijk dat hij de voeding even nodig had, want wat een onwijs mooie glans kwam er naar boven.
Uiteindelijk met Collinite 845 afgewerkt. Zodat de auto weer er lekker bij stond voor een tijdje. Gelijk hem maar dubbellaags neergezet.