• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rubbers tussen deurstijl en portier

MrE

Detailing addict
1 sep 2013
4
60
Hoi,

Weet iemand wat een goede manier is om de doorvoerrubbers tussen deurstijl en portier mooi te (onder)houden? Ik bedoel hier de harmonicarubbers mee waar de kabels naar de portieren doorheen lopen. De mijne zijn wat wittig uitgeslagen en ik zou graag willen weten hoe en waarmee ik deze het beste kan reinigen en verzorgen om te vooorkomen dat ze gaan scheuren of kompleet vergaan. :scream:
Alvast dank!

Erik.
 
Hiervoor zou je bijvoorbeeld de Nanolex Tire&Rubber restorer kunnen gebruiken om te voeden, je kunt deze eerst schoonmaken met een apc. Je hebt hiervoor niet veel van dit spul nodig. Nanolex sample
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Teun
Ik heb ook van die harmonica rubbers bij de portieren ,ik maak ze schoon met een kwast en APC na het droogmaken weer voeden met een product naar keuze. Af revive,Nanolex tire&rubber ,koch chemie Motorplast ,autoglym rubber&vinyl Zijn allemaal goede keuzes
 
  • Leuk
Reactions: Teun
Ja ik durf het bijna niet vragen :relieved:
Ik kom hier op het forum regelmatig tegen "eerst schoonmaken met een APC"
Wat bedoelen ze altijd met APC?
Ben benieuwd :blush:
 
Oke super,dat weten we ook weeral.
Je bent nooit te oud om te leren,laat staan iets te vragen
Merciekes voor de info