• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ruitendoeken: Vetro Bianco vs Vetro Superiore

AVV92

Detailing rookie
13 mei 2024
1
2
Beste forumleden.

Allereerst even voorstellen; ik ben Andre 32 jaar uit het midden van Nederland. Sinds ik de filmpjes van Carclean een jaar geleden heb ontdekt ben ik een cleanrider geworden. Mijn Cupra Leon ST is de gelukkige hierin.

Ik ben erg te spreken over de producten van Monello. Bij de laatste black friday bestelling de Vetro Bianco mogen ontvangen. Maar wat is nu eigenlijk het verschil tov de Vetro Superiore? Wanneer gebruik je welke of zit er weinig verschil?

Alvast bedankt!

Hebben ze dezelfde structuur ongeveer als de baldwipes? De baldwipes vond ik daar juist goed voor, maar als die van Profipolish nagenoeg hetzelfde zijn is dat wel iets om naar te kijken.

Ik heb zo juist ff fotootje gemaakt. Het is nog wel de "oude" Non Evo Baldwipe vs de (in dit geval) oranje ProfiPolish doek.
Kijk en oordeel zelf :)

IMG_9203.webp
IMG_9202.webp
IMG_9207.webp