• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rupes mini 75

Zorro

Detailing addict
7 sep 2008
135
65
Hallo
ik ben aan het kijken om een Rupes mini te kopen in pakket.
Er rest mij nog een onduidelijkheid nl.
ik vind een interface Van 125mm om te wetsanden zoals in het pakket Rupes 12E is inbegrepen.

Moet er voor de Rupes mini 75 geen tussenstuk (Interface) op gezet worden?
Er zijn schuurschijfjes voorzien van dia 75 maar geen tussenstuk?

Wie kan mij zeggen of de mini ook een interface moet hebben bij de schuurschijfjes van 75mm?

Thanks

https://forum.Carclean.com/#handlei...eview-rupes-x-cut-schuurpads-op-de-rupes-mini

weinig toe te voegen aan deze review van Tomas ;)

Wilde hem er net in plaatsen Zluytr haha. De kans op piggytails (krullende schuurkrassen) wordt heel iets hoger zonder de interface pad, maar dit is in mijn ogen te verwaarlozen. Gaat meer dan prima met de Rupes mini en je bespaard bij bijvoorbeeld koplampherstel ongelofelijk veel tijd.

Bedankt voor de link naar de review, ik heb deze ook gelezen maar hij gebruikt geen interface uit noodzaak.
Op koplampen kan men zich misschien wat meer permitteren, maar toch blijf ik bij de vraag hangen of je het ook op je autolak kunt doen zonder interface zonder enig nadeel.

zijn er al die geschuurd hebben op autolak machinaal zonder interface?

Bij het verder nadenken, dacht ik misschien een interface 125 gewoon kleiner te maken, ik heb zo'n interface nog niet gezien of gevoeld maar kan je het gewoon wegsnijden/bijknippen tot 75?

@ Zluytr
de bestelling kan nog even duren wegens alles te vergelijken maar ik laat iets weten in dit topic ... :-)^