Hoi allemaal, ik ben Ruud 22 jaar oud woonachtig in een dorpje op enkele km's van Eindhoven vandaan. Ik rijd een Corsa D GSI na een Corsa C GSI en Astra GTC gereden te hebben, allemaal in het zwart Ik ben met de C ooit begonnen met het 3-stappen plan van Meguiar's en daar is het een hele tijd bij gebleven. Vorig jaar heb ik op advies van dark devil (Tim) wheelwax besteld bij Carclean en sinds dien lees ik regelmatig mee op het forum. Via internet ben ik ook in contact gekomen met DKBM (Martin) en inmiddels heb ik thuis een DAP900 en een hoop bijbehorende poetsspullen liggen.
Gisteren heb ik de DAP poetsclinic gevolgd bij Carclean dus dacht dat het wel eens tijd werd om mezelf voor te stellen.
Momenteel staat de Corsa bij de garage voor de montage van de zomervelgen, foto's van toen ik hem net had gekocht:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Dit zijn de velgen, heerlijk poetsen met al die boutjes:
Inmiddels een hoop gerommeld aan de Corsa, o.a. verlaagd met een Kw var 2 schroefsetje en een aantal vermogens updates met als resultaat 229pk en 346Nm op de testbank. En nu is het dus tijd om met de DAP aan de slag te gaan.
Waar het hier natuurlijk om draait, de poetsspullen... daar heb ik (nog) geen foto van. Alleen van de bestelling van de DAP:
Het verhaal lijkt me zo aardig compleet, binnenkort foto's van de collectie, de Corsa op de zomervelgen en hopelijk het topresultaat van de DAP.
Gisteren heb ik de DAP poetsclinic gevolgd bij Carclean dus dacht dat het wel eens tijd werd om mezelf voor te stellen.
Momenteel staat de Corsa bij de garage voor de montage van de zomervelgen, foto's van toen ik hem net had gekocht:
Dit zijn de velgen, heerlijk poetsen met al die boutjes:
Inmiddels een hoop gerommeld aan de Corsa, o.a. verlaagd met een Kw var 2 schroefsetje en een aantal vermogens updates met als resultaat 229pk en 346Nm op de testbank. En nu is het dus tijd om met de DAP aan de slag te gaan.
Waar het hier natuurlijk om draait, de poetsspullen... daar heb ik (nog) geen foto van. Alleen van de bestelling van de DAP:
Het verhaal lijkt me zo aardig compleet, binnenkort foto's van de collectie, de Corsa op de zomervelgen en hopelijk het topresultaat van de DAP.