• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

rvarkelen stelt zich voor

rvarkelen

Detailing addict
3 sep 2010
156
65
Vanmorgen mij eerste bestelling bij CC geplaatst dus het leek me ook wel gepast om me hier even voor te stellen ,^^

Mijn naam is Remco, 32 jaren jong en webdeveloper van beroep. Getrouwd en vader van 1 dochter.
Woon in Rozenburg en werk in Rotterdam (Spaanse Polder). Ik ben VAG-liefhebber en hou van:
- nerd-dingen zoals programmeren
- muziek en dat loopt uiteen van vage italo tot jazz en van oude funk tot newbeat
- radio-amateurisme / piraterij

Sinds 2008 rij ik in een Passat 3BG uit 2001 waar zo nu en dan flink op gepoetst wordt. Ik kwam er al snel achter dat het met die lak weinig zoden aan de dijk zet om dat met het handje te doen, ik heb daarom 2 poetsclinics gevolgd bij een forumlid van het Passatforum (Jee13). Da's erg leerzaam, met de aanbieding van de DAP900 leek het me een leuke start om zelf eens wat te proberen :ja

Fotootje van mijn huidige Passat:

fb9g68.jpg


287ett1.jpg


Hiervoor o.a. Corrado gereden, een "mooie rooie", daar poetste ik me wild op, altijd met resultaat :grinning:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De Golf en CRX die ik daarvoor had zal ik jullie niet mee vermoeien ;)

Ik ga me nu eens verdiepen in al jullie interessante topics want ik heb nu al gezien dat dit forum de moeite waard is :party: :party:
 
Hee Remco

Mooie gelegenheid met de aktie van de DAP om de start te maken zelf machinaal aan de slag te gaan.

Basiskennis heb je wel beetje nu, kwestie van proberen en leren

Op de foto stond auto er lekker bij.
grtz Jee