Na een aantal keren te zijn verzet was het vorige week weer zover.
Riccardo stond weer eens op de dam hier.En stond er een zwarte Saab 93 op de planning.
Wat foto`s vooraf :
Jups , de lak is een ware hel.En Riccardo had in de week ervoor de saab al goed gewassen en gekleid, dus gingen we meteen aan de slag met wat APC.En vervolgens de wagen gewassen met de PBW SS&S.Wagen gedroogd en binnen gezet.
Kleien was niet nodig dus meteen rondje lak met de lakdiktemeter :
En vervolgens de waskrassen en Pinohandtekeningen vergroot bekeken :
En de wagen voorzien van de hippe strepen.En aan de gang gegaan :
En na wat tesspotjes was ons nog niet echt duidelijk wat er aan de hand was met de lak.De Monello serie was gewoon ruk op deze lak , niet uittepoetsen en droogte zeer snel op.Dus de SSR serie erbij gehaald , dit verwerkte stukken beter.Maar met een licht combinatie kregen we niks weg , maar als we een groffe combinatie te pakken hadden.Kreeg ik steeds meer het gevoeldl dat ik krassen maakte.Maar toch gegaan voor de SSR3 op gele pad , SSR2 op witte pad en de SSR1 op zwarte pad.En vooral vaak wisselen van doek.Zelfs gloednieuwe doeken van PBW gebruikt.
Maar de lak was er erg aan toe , helaas geen grote correctie.Maar wel veel glans en diepte in de lak :
Na het polijsten de wagen weer naar buiten gereden en de wagen gewassen :
Verders de wagen afgewerkt.
De trims in de Black Wow.Ramen met de Meg glas cleaner. En bandjes in de Bold.
En dan de afters :
En wat refelcties :
En niet al het vage ging weg :
De wielen :
En de toppende laag :
Topspul!!!Wil niet meer zonder^ 8d
Maar inderdaad , spoor niet
Dus de echte topper na de Black Hole :
En met dank aan ( en ja criminelen hebben ook altijd van die balkjes w^^w )
Riccardo stond weer eens op de dam hier.En stond er een zwarte Saab 93 op de planning.
Wat foto`s vooraf :
Jups , de lak is een ware hel.En Riccardo had in de week ervoor de saab al goed gewassen en gekleid, dus gingen we meteen aan de slag met wat APC.En vervolgens de wagen gewassen met de PBW SS&S.Wagen gedroogd en binnen gezet.
Kleien was niet nodig dus meteen rondje lak met de lakdiktemeter :
En vervolgens de waskrassen en Pinohandtekeningen vergroot bekeken :
En de wagen voorzien van de hippe strepen.En aan de gang gegaan :
En na wat tesspotjes was ons nog niet echt duidelijk wat er aan de hand was met de lak.De Monello serie was gewoon ruk op deze lak , niet uittepoetsen en droogte zeer snel op.Dus de SSR serie erbij gehaald , dit verwerkte stukken beter.Maar met een licht combinatie kregen we niks weg , maar als we een groffe combinatie te pakken hadden.Kreeg ik steeds meer het gevoeldl dat ik krassen maakte.Maar toch gegaan voor de SSR3 op gele pad , SSR2 op witte pad en de SSR1 op zwarte pad.En vooral vaak wisselen van doek.Zelfs gloednieuwe doeken van PBW gebruikt.
Maar de lak was er erg aan toe , helaas geen grote correctie.Maar wel veel glans en diepte in de lak :
Na het polijsten de wagen weer naar buiten gereden en de wagen gewassen :
Verders de wagen afgewerkt.
De trims in de Black Wow.Ramen met de Meg glas cleaner. En bandjes in de Bold.
En dan de afters :
En wat refelcties :
En niet al het vage ging weg :
De wielen :
En de toppende laag :
Topspul!!!Wil niet meer zonder^ 8d
Maar inderdaad , spoor niet
Dus de echte topper na de Black Hole :
En met dank aan ( en ja criminelen hebben ook altijd van die balkjes w^^w )