In januari een Mazda 3 van `10 gedaan samen met DB9.
Sindsdien loopt die man hier de deur bijna plat.Ook al de Peug van z`n vrouw gedaan hier.Maar iedere keer als Ricardo hier liep stond die toch iedere keer naar m`n Wolfgangserie te kwijlen.En de SN gaf hem niet het geen wat die echt zocht.
Dus een tijdje geleden al aangeboden om de Mazda 3 in de Wolfgang te zetten.En zo gezegd zo gedaan.En zodoende was Ricardo hier gister weer op de dam.
Hij had afgelopen week zelf al de wagen gekleid.Dus dat scheelde weer voor vandaag.
En het stappenplan :
- trims en rubbers , banden en velgen met de Poorboys APC.
- Gewassen met de Wolfgang Auto Bathe.
- Motorruimte met de Poorboys APC schoongemaakt.
- Wagen gedroogd
- Geheel ingespoten met Iron-X,
- Wagen weer grondig afgespoeld en gedroogd.
- Wat probleem gebieden met de DAP met Heavy-green en Mezzo
- Vervolgd door de Wolfgang Paintwork (Pre-Wax) Polish Enhancer .
- Wagen afgenomen met een IPA.
- Daarna de Wolfgang Finishing Glaze 3.0
- Gevolgd door de Deep Gloss Paint Sealant van Wolfgang
- Motorruimte met de Trim restorer van Poorboys
- Trims met de Poorboys Trim restorer.
- Banden met de Wolfgang Black Diamond Tire gel ( 2x )
- Velgen in de Poorboys Wheelsealant.
- Uitlaat met de Mothers Mag en Alu Polish.
- Uitlaat behandeld met de Wolfgang MetallWerk Concours Metal Sealant.
- Ramen met de Meg ruitenreiniger.
En op de zondag :
- Tapijtmatjes met de Extractor gedaan.
- Wagen uitgezogen.
- De wagen in de Wolfgang Fuzion gezet.
- Bandjes nog een keer nagelopen met de Tire gel.
Lijkt erg veel maar valt wel mee.
Geen echte voor foto`s , wagen wordt goed bijgehouden ( lees elke week wassen ).En was afgelopen week ook al gekleid.
Dus wagen eerst afspoelen :
Motorruimte voor :
Na het wassen de Iron-X losgelaten op de wagen.Ook al was de wagen gekleid kwam er her en daar toch een paarse gloed te voorschijn :
En dit was ook wel te zien op de klinkers :
De wielen lieten toch iets meer verhullen :
Hierna de wagen grondig gespoeld en wedereom weer gedroogd.Dus de bak de stal in.En aan de gangs gegaan met het blauwe rolletje :
En had Ricardo al vertelt wat die erg leuk vondt???
Hierna is Ricardo met de DAP en de Heavy Green pad met Mezzo aan de gangs gegaan op de bumpers en linkerachterportier.Hier zaten nog wat lichte krasjes.En ben ik alvast met de Wolfgang Paintwork (Pre-Wax) Polish Enhancer op de DAP met zwarte pad.En later is Ricardo hier ook mee verder gegaan.
Wagen afgenomen met een IPA en vervolgens de Finishing Glaze aangebracht.Zelf vindt ik dit persoonlijk voor de Deep Gloss Paint Sealant een nette stap en geeft net dat ietsjes meer.Na dit te hebben gehad de DGPS erop gezet.Dit een goed uur laten ziten alvorens het uit poetsen.
Enjah , naast de beginnende detailer hebben we nu ook de luie detailer8o
Check die weerspiegeling8d
Tijdens het curen van de DGPS de trims gedaan en de motorruimte onderhanden genomen :
Zelf met de Mothers Mag en Alu polish en de Wolfgang metal sealant aan de gangs geweest :
Alleen wazige dingen blijf je houden
En gister dit als afsluiter genomen :
En zijn we vanmiddag weer ff verder gegaan , want de DPGS van Wolfgang heeft als een klein nadeel dat het 12 uur droog moet blijven en zo ook van de condens.Dus de Mazda bleef een nachtje uitslapen.
En zodoende hebben we vanmiddag de extractor over de matjes heen gehaald :
En is de Fuzion uit de kast gekomen en kennis gemaakt met de Mazda lak :
Deze een half uur laten zitten alvorens uit te poetsen.Vindt dan de werking van de Fuzion net iets beter dan dat je de wax meteen uitpoetst.Dus snel de Mazda de stal uit :
En wat na foto`s geschoten :
Motorruimte na :
Blijft het mooie velgen vinden voor onder de 3 :
En wat reflectieshots :
En de Fuzion :
Ricardo heeft kennis kunnen maken met de Wolfgangserie.En is van wat ik heb kunnen zien hier erg goed bevallen , want heb nog nooit iemand zo vaak aan de lak zien en horen voelen ( ja Ricardo maakt oerwoudgeluidjes als die blij is 8o ).Want de DGPS blijft een mooiproduct
Sindsdien loopt die man hier de deur bijna plat.Ook al de Peug van z`n vrouw gedaan hier.Maar iedere keer als Ricardo hier liep stond die toch iedere keer naar m`n Wolfgangserie te kwijlen.En de SN gaf hem niet het geen wat die echt zocht.
Dus een tijdje geleden al aangeboden om de Mazda 3 in de Wolfgang te zetten.En zo gezegd zo gedaan.En zodoende was Ricardo hier gister weer op de dam.
Hij had afgelopen week zelf al de wagen gekleid.Dus dat scheelde weer voor vandaag.
En het stappenplan :
- trims en rubbers , banden en velgen met de Poorboys APC.
- Gewassen met de Wolfgang Auto Bathe.
- Motorruimte met de Poorboys APC schoongemaakt.
- Wagen gedroogd
- Geheel ingespoten met Iron-X,
- Wagen weer grondig afgespoeld en gedroogd.
- Wat probleem gebieden met de DAP met Heavy-green en Mezzo
- Vervolgd door de Wolfgang Paintwork (Pre-Wax) Polish Enhancer .
- Wagen afgenomen met een IPA.
- Daarna de Wolfgang Finishing Glaze 3.0
- Gevolgd door de Deep Gloss Paint Sealant van Wolfgang
- Motorruimte met de Trim restorer van Poorboys
- Trims met de Poorboys Trim restorer.
- Banden met de Wolfgang Black Diamond Tire gel ( 2x )
- Velgen in de Poorboys Wheelsealant.
- Uitlaat met de Mothers Mag en Alu Polish.
- Uitlaat behandeld met de Wolfgang MetallWerk Concours Metal Sealant.
- Ramen met de Meg ruitenreiniger.
En op de zondag :
- Tapijtmatjes met de Extractor gedaan.
- Wagen uitgezogen.
- De wagen in de Wolfgang Fuzion gezet.
- Bandjes nog een keer nagelopen met de Tire gel.
Lijkt erg veel maar valt wel mee.
Geen echte voor foto`s , wagen wordt goed bijgehouden ( lees elke week wassen ).En was afgelopen week ook al gekleid.
Dus wagen eerst afspoelen :
Motorruimte voor :
Na het wassen de Iron-X losgelaten op de wagen.Ook al was de wagen gekleid kwam er her en daar toch een paarse gloed te voorschijn :
En dit was ook wel te zien op de klinkers :
De wielen lieten toch iets meer verhullen :
Hierna de wagen grondig gespoeld en wedereom weer gedroogd.Dus de bak de stal in.En aan de gangs gegaan met het blauwe rolletje :
En had Ricardo al vertelt wat die erg leuk vondt???
Hierna is Ricardo met de DAP en de Heavy Green pad met Mezzo aan de gangs gegaan op de bumpers en linkerachterportier.Hier zaten nog wat lichte krasjes.En ben ik alvast met de Wolfgang Paintwork (Pre-Wax) Polish Enhancer op de DAP met zwarte pad.En later is Ricardo hier ook mee verder gegaan.
Wagen afgenomen met een IPA en vervolgens de Finishing Glaze aangebracht.Zelf vindt ik dit persoonlijk voor de Deep Gloss Paint Sealant een nette stap en geeft net dat ietsjes meer.Na dit te hebben gehad de DGPS erop gezet.Dit een goed uur laten ziten alvorens het uit poetsen.
Enjah , naast de beginnende detailer hebben we nu ook de luie detailer8o
Check die weerspiegeling8d
Tijdens het curen van de DGPS de trims gedaan en de motorruimte onderhanden genomen :
Zelf met de Mothers Mag en Alu polish en de Wolfgang metal sealant aan de gangs geweest :
Alleen wazige dingen blijf je houden
En gister dit als afsluiter genomen :
En zijn we vanmiddag weer ff verder gegaan , want de DPGS van Wolfgang heeft als een klein nadeel dat het 12 uur droog moet blijven en zo ook van de condens.Dus de Mazda bleef een nachtje uitslapen.
En zodoende hebben we vanmiddag de extractor over de matjes heen gehaald :
En is de Fuzion uit de kast gekomen en kennis gemaakt met de Mazda lak :
Deze een half uur laten zitten alvorens uit te poetsen.Vindt dan de werking van de Fuzion net iets beter dan dat je de wax meteen uitpoetst.Dus snel de Mazda de stal uit :
En wat na foto`s geschoten :
Motorruimte na :
Blijft het mooie velgen vinden voor onder de 3 :
En wat reflectieshots :
En de Fuzion :
Ricardo heeft kennis kunnen maken met de Wolfgangserie.En is van wat ik heb kunnen zien hier erg goed bevallen , want heb nog nooit iemand zo vaak aan de lak zien en horen voelen ( ja Ricardo maakt oerwoudgeluidjes als die blij is 8o ).Want de DGPS blijft een mooiproduct