• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Saharastof in aantocht...

Emi

Detailing guru
26 jan 2015
900
150
Zuid-Holland. Vlakbij Carclean.
Saharastof boven Nederland: mooie foto's, vieze auto's

Als je vandaag of morgen van plan bent om je auto te wassen of je ramen te zemen, kan je het beste nog even wachten. Er trekt hoog in de lucht namelijk Saharastof over het land. Dat merken we vandaag al aan dikkere sluierbewolking in het zuiden. Morgen worden buien verwacht en kunnen de stofdeeltjes naar beneden komen.

Bron en meer: https://nos.nl/artikel/2281674-saharastof-boven-nederland-mooie-foto-s-vieze-auto-s.html
 
Facebook stond er vol mee. Ik zou vanmiddag net de auto een stukje gaan polijsten.

Eventjes naar binnen voor wat drinken voor ik zou beginnen, las enkele berichten en dacht, laat dan maar even. Hopelijk het weekend aan beginnen
 
Ik "had" gisteren een zwarte wagen. Vandaag is het al een gele :rolleyes: En dit weekend geven ze regen. Dus wat spelen met de beading en sheeting van de Quartz zal nog eventjes moeten wachten.
 
Zei er iemand zand? o_O

Op de auto’s geen last van. Ook de stuifmeel is volledig verdwenen en die Bouncer’s Done & Dusted blijft zo glad als een spiegel. Dat draagt er vast positief aan bij. Zit er nu toch alweer bijna twee weekjes op.

Deze tuin daarentegen is net een militair oefenterrein geworden... Misschien is het sahara zand daar terecht gekomen.
FF9D5282-1C3E-4974-817E-5D63BF768215.jpeg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Hnzl en RoyR