• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SanderBakker

SanderBakker

Detailing chief
8 dec 2014
143
75
31
Hallo allemaal,

Ik ben Sander kom uit Scherpenzeel in Gelderland en ben 21 jaren oud.
Nadat ik op mijn 18e me rijbewijs heb gehaald, Heb ik een Seat Ibiza uit 1999 aangeschaft.
Hier was niks bijzonders aan met een 1.4 blok. Nadat ik deze auto in puin heb gereden kreeg ik een auto van de zaak.
Hier 2 jaar in gereden, maar toch wilde ik weer een eigen auto. Omdat Seat mij altijd heeft aangesproken is mijn oog gevallen op een Leon uit 2000
Aangezien ik erg zuinig ben op mijn auto wil ik hem ook in perfecte staat houden en vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Groetjes

Welkom! Ik ben zelf ook nog vrij vers in het detailen, maar als je je ogen goed de kost geeft kun je op dit forum een heleboel opsteken! Heb je al foto's om te delen? :)

Bedankt voor het warme ontvangst, Inmiddels een topic geopend. Waar ik graag wat advies zou willen. [video]https://forum.Carclean.com/forum/discussie-over-producten/polish-cleaners-compounds-en-glaze/408094-aanschaf-dap-in-combinatie-met-huidige-middelen[/video]

Thunderbird;408126 zei:
Welkom. Voor je het weet ben je ook verslaafd.:-B
Haha dat begint al aardig te komen. Dat was bij mijn eerste auto ook al het geval. Ik zorgde dat hij goed vies werd om hem daarna weer te wassen en te poetsen. En dat ongeveer elke week. Maar wil er nu maximaal resultaat uit halen Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk