• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Saus gemorst op passagiersstoel

Archiebald

Detailing chief
20 jan 2012
376
85
Heren en dames,

Gister middag was ik zo gehaast dat ik een broodje in de auto heb gegeten. Hierbij is een dikke klodder mayo/bbq saus op de zitting van mn passagier stoel terecht gekomen.

Nu ben ik al wel redelijk handig in het exterieur schoonmaken maar voor stoffen heb ik geen kaas gegeten. Daar komt nog eens bij dat m'n stoelen een soort "gaas/netje" over de stof heen hebben :p


Hoe kan ik dit het beste schoonmaken? En zijn er ook huis/keuken producten geschikt om dit te doen?



Foto van de stoelen ter illustratie:

6600617455_a77bafb591_z.jpg
 
Ik zou aanraden met de extractor een behandeling te geven, APC icm een nagelborstelje werkt ook goed.
 
Hmmm.. helaas heb ik geen extractor..

Wellicht dat er hier op het forum iemand is die zijn/haar diensten aan kan bieden?
 
Handmatig zou je de stoel licht kunnen bevochtigen met water i.c.m. een plantenspuit, daarna innevelen met APC 1:10 of Meg's Carpet Cleaner (is wel sterker!) en dan zoals Juffer1 al noemde met een nagelborstel. Tip; doe hier een microvezeldoek omheen zodat deze het vuil kan opnemen.
 
Maar niet iedereen daarvan zal een extractor hebben toch?

Misschien dat RST-Smurf kan... :p


@Ibiza: APC kopen staat nog op m'n wishlist... Ik hoopte eigenlijk op iets simpels dat ik er morgen al mee bezig kon gaan...
 
Je kunt altijd natuurlijk bij de Meguiar's Carpet&Interior cleaner bestellen is ie er ook morgen, ditzelfde geld wellicht voor de APC via Carclean.com. De Carpet&Interior clener is wellicht ook lokaal verkrijgbaar.
 
Extractor heb ik in Harderwijk & Zeewolde ter beschikking. Mocht je interesse hebben, stuur dan even een prive berichtje : je bent van harte welkom !
 
Loenersloot staat er 1 ?

Vandaag ben ik nog thuis , daarna zou maandag pas weer kunnen.

In je pb staat me nummer, kijk maar even.
 
Wouter. super aanbod! Dank je wel. ik kom alleen nu net pas thuis :-(

Juffer. ook jij bedankt voor je aanbod.

Voor beide. ik ga morgen eerst eens zelf aan de slag. die resultaten.oost ik hier dan wéér :)
 
Zou gewoon heet water en een sopje proberen ( om het gewoon dicht bij huis te houden ).
Bij de 1e gelegenheid APC kopen ( blijft in mijn ogen een onmisbaar product ).
 
Ik heb gister een bestelling hier geplaatst. Met o.a APC dus eens kijken of ik van het weekend aan de slag kan :)
 
Ik heb weer een nieuwe liefde erbij denk ik :)


Vanmiddag heb ik de APC 1:5 gemixt en daarmee de stoel ingespoten, hierna even laten inwerken en toen uitgeboend met een natte microvezel doek... Nou de vlek had geen kans :party:

Nu zat er sinds de aankoop ook al een rare, kauwgom achtige, zonder plakkerig te zijn, witte vlek op de achterbank, dus die ook maar meteen even meegenomen :)


Voorstoel:
Voor:
nfnqlt.jpg

Na:
35k0kk9.jpg



Achterbank:
Voor:
33kxgds.jpg

Na:
6jlxmt.jpg