• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schade door bosjes en de prima resultaten van de G220

ArjanBor

Detailing rookie
5 jul 2008
35
0
Ik ben weer terug van mijn vakantie maar helaas heb ik ergens in de bochtige Tsjechische wegen ergens te dicht langs de bosjes gereden want er zaten behoorlijk krassen over de gehele rechterzijkant van mijn auto.

Maar ik ben sinds kort in het bezit van de G220 en dit was het juiste moment om hem te gaan testen. In combinatie met de oranje pad en de Poorboys 2.5 heb ik hem weer helemaal mooi gekregen.

Bij de detail demodag heb ik goed gekeken naar de profi's en het is mij zelf nu dus ook gelukt met de G220. De lastige krassen in het voorscherm heb ik met scratch-X met de hand gedaan want ik was bang dat ik met de machine door de lak zou gaan want de lak is erg dun en er zitten scherpe hoeken in de Leon.


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En na het polijsten ziet hij er weer als nieuw uit :cool:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi opgelost..:)^

Natuurlijk altijd zonde als zo'n dingen gebeuren ,maar je kan het ook snel terug goed maken.
 
Super Arjan! Met de excenter haal je echt heel weinig ervan af dus ik zou me niet al teveel zorgen maken over de dikte van de lak.
Wat je eraf haalt is nauwelijks meetbaar. Toch handig om een machine te hebben in ieder geval!
 
Hey Arjan,

Er blijven altijd van die vervelende bosjes hier en daar.
Heb het tuis ook vaak zit de auto vol met krasjes of de hele auto zit onder de larven :S

Je hebt de krasen er weer mooi uit gekregen :)^
Maar wel oppassen he ;) je lak is niet oneindig dik.

Dus vooraan de bosjes ffies ontwijken ;)
 
Patrick zei:
ik zie er toch nog andere machine bij liggen Tim ik let wel goed opw^^w

Dat heb je goed gezien, ik heb inderdaad met een exenter en een hele kleine pad de kras een even grof gepolijst. Maar ik laat de de lak wel even nameten want ik heb geen idee hoeveel ik eraf heb gehaald en nog een keer polijsten zal ik liever niet doen.