• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Bedankt voor deze info:-)^

Heb je overigens al eens een Scholl product met een Denim orange peel pad gebruikt? Zo ja, wat zijn je bevindingen?

Gisteren ben ik even bezig geweest met een motorkap van een Lancia Delta Integrale Evo 2 Blu Lagos (= turqois metallic lak). Dit is de auto van m'n maat, die heel veel carrosseriedelen van echt carbon heeft gemaakt, zo ook de motorkap. Hij heeft de motorkap zelf behandeld met naast het plamuurwerk, nog een surfacer gespoten om 'm helemaal strak te krijgen, de kleurlak, en 3 lagen blanke lak. Op zich heel netjes, maar toch wel veel orange peel. Gisteren dus de motorkap gewetsand met P2000, en P3000. Daarna gepolijst met M105 met Wol, daarna afgebouwd met M205 op Megs polishing pad (alles Rotary), daarna Finale op zwart (excentrisch).~~ Ik vond het zelf wel geslaagd, maar m'n maat had er meer van verwacht. Hij had 'm strakker verwacht. Nu heb ik het idee geopperd om de Denim pads eens te gebruiken. Het risico van door de lak heen gaan heb ik bij hem neergelegd, zijn verantwoording!

Maar is de M205 nu het beste middel voor de Denim pads, of is er ook een goed Scholl product hiervoor te gebruiken?