• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scratch Shield

greenman

Detailing chief
9 okt 2011
373
88
45
Zijn er mensen die ook steeds last hebben dat de Scratch Shield steeds uit elkaar valt ,die 4 losse schotjes?Ik heb ze al een paar keer gelijmd en gaat even goed maar dan begint het weer,Zijn er mensen met een oplossing?
Andere emmers met een Grid Guard en en Gamma Seal is beter maar kom je op iets van bijna 100 euro en dat heb ik er echt gewoon niet voor over.

Ik ben het met je eens dat de gritguards belachelijk duur zijn... Maar het is wel een stuk beter!

gewoon in delen bestellen.. Dan lijkt het mee te vallen ;)

• Leuk
Reacties: Jansen en Dennis84
Toen ik emmers ging bestellen, vond ik het ook prijzig.
Heb zelfs eerst nog gekeken om ergens anders grote emmers te kopen en daar een gridguard pas in te maken.

Ben toen toch maar voor de dure versie gegaan, en tot op heden, geen spijt van.

Je zou eerst idd 1 spoel emmer kunnen gebruiken en een gewone emmer met een sopje!

en dan met de tijd een 2e en misschien zelfs een 3e.

gamma seal heb je alleen nodig als je emmers mee neemt naar een wasbox bijvoorbeeld.

ik heb er 3 compleet nu en ben blij dat ik ze heb! Het is duur maar wel een eenmalige investering.

We hebben het hier gewoon over de Grit Guard emmers en de Grit Guards zelf, toch?

Ik vond de prijs voor een emmer ook hoog. Toevallig had ik de emmers die ik normaal gebruikte gesloopt en moet ik zowiezo nieuwe emmers.
Uiteindelijk heb ik 2 GG emmers besteld en 1 Grit Guard voor in de spoelemmer.

Ik kan niets anders zeggen als; Wat een kwaliteit! Dit is wel even wat beter als de gemiddelde emmer. En de Grit Guard lijkt mij ook stevig en in 1x gegoten, dus zie het niet gebeuren dat hier stukken van af vallen.

Greetz

+1 voor de Grit Guard!!!Kost wel wat maar heb er ook nooit spijt van gehad! Sterke goede emmers, en makkelijk schoon te maken!

De emmers zijn inderdaad duur, maar dat komt voornamelijk door de volgende redenen:

1) Ze komen uit de USA en moeten hierheen vervoerd worden, ze nemen ontzettend veel ruimte in beslag en transport is daardoor duur
2) Er zit een extra importheffing op emmers, 6% uit mijn hoofd, dat maakt het importeren van emmers duur
3) Het gebruikte kunststof is veel steviger dan van emmers die je in Nederland kunt kopen
4) Het gebruikte kunststof is veel dikker dan van emmers die je in Nederland kunt kopen

Ik vind de emmers ook super, het enige nadeel wat ik heb ondervonden is het plastic handvat. Bij mij is er 1 gescheurd en heb deze er uiteindelijk maar afgehaald....
Tilt nu wel wat minder prettig met een dun metalen hengsel :roll

Dit heb ik vaker gehoord. Echter heb ik ook reacties/reviews gelezen waar mensen dit probleem niet hadden.

Ik heb de mijne nog maar kort, maar ondervind nog geen rare fratsen. Stevige krengen, die emmers.

Greetz

Nooit? De mijne toch zeker eergister ;-p
Volgens mij ook een keer bij de gebruikerservaringen gezet een tijd terug.

Gebruikservaringen lezen we niet allemaal, daar zijn het er echt teveel voor. De jouwe dan blijkbaar wel haha, maar dat heb ik hier intern nog niet vernomen. :no