• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Seat Cordoba Cupra

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
Mijn eerste show-off hier op FCC.NL
Het gaat om een seat cordoba cupra van mijn stiefbroertje(zuidwest13),een echte swirl en defect edition.Vabdaag bezig geweest met het strippen van eventuele wax en sealant lagen maar waren niet meer aanwezig,daarna even met de klei aan de gang geweest wat een elllende kwam ik toen tegen.Eerst met purple paint putty maar na een zijkant geworsteld te hebben ben ik over gestapt op de Aggresive clay van Meguiars proffessional:cool .daarna weer gewassen om de klei en roest rotzooi weg te werken,morgen verder met de detail>En kleine foto bijdrage !
P9220001.webp

P9220002.webp

ohhw een aantal krassen en defecten en wat SWIRLS
P9220007.webp

P9220008.webp

P9220009.webp

sorry voor de slechte fotoos maar moet de schuld maar geven aan het weer,meerdere malen gestopt vanwege de regen!!]-0
P9220003.webp

en dat is van een kwart dak8-o
Gebruikte middelen!!
3 emmers 1x voor de rims
Purple rain met een beetje WB van MEGS
CG citrus wash(strippen van de wax/sealant)
Meguiars APC
Lake Country-wash and wheels scrub!
Dodo juice-Purple Paint putty
Meguiars-Agressive Clay(bordeauxrood)
Valet Pro-Citrus BlinQ(wat een fijne is dat zeg)
Wash down met
Mothers wax california gold shampoo
Mothers wax-Lambswool washmitt!!
Morgen plaats ik een update omdat ik morgen veder ga met de detail!!
gr Zuidwest10

uppie van vandaag
P9230010.webp

P9230008.webp

mijn handelmerk
P9230004.webp

Gebruikte spullen vandaag
M105-purple foamed
M105-Burgundy red
M205-polishing pad
D151-polishing pad
Mothers cleaner wax-finishing pad
Mothers reflection car wax-Kompressor pad red
Mothers reflection top coat-Curved Blue

Het begin is! Mooie kleur dat blauw ook. Ben benieuwd, al een plan van aanpak in gedachten?

He Dibbuz,das al een mooi begin morgen weer verder kijken wat het gaat brengen hopen op een stuk verbetering.Heb er wel vertrouwen in.Gr zuidwest13

Is inderdaad een mooie kleur en ..een mooie uitdaging.
Deze moet je in ieder geval supershine krijgen.
Perfecte kleur voor een goeie detailjob.

Is deze nog gedaan? Zoja zou ik graag weten hoe en wat ;)

Ik heb namelijk precies dezelfde auto, kleur ook hetzelfde en wil een dap900 etc. gaan kopen.

gaat binnen korte tijd klaar gemaakt worden voor de winter detail!!!Geheel nog een met de finale op zwart,dan lekker op kopressor goud de RejeX en 12 uurtjes wachten dan nog een laagje RejeX!

Heb je toevallig nog foto's van het resultaat?

Ik heb sinds kort een dap900 gekocht en heb echt het gevoel dat de lak kneiterhard is. Ik kan lichte krasjes bijna niet eens verwijderen met foamed wool en inizio.

Wat is jouw ervaring met deze lak?

zuidwest10 zei:
Lers...oranje met M105,wit M105 en dan afbouwen naar M205.....Auto staat inmiddels te koop
Dank je! heb je dit met een dap of een rotary gedaan? Raar eigenlijk dat het zoveel kan verschillen dan tussen oranje met m105 en een paarse woolpad met inizio.

Auto staat niet meer te koop,is van mijn...Nadat ik de audi vandaag tegug heb gebracht naar de gene waar die vandaan kwam,zoveel ellende

eeyyy

volgens mij zijn jullie ook lid van Teamibiza.nl he?? want daar heb ik volgens mij deze namen ook wel eens voor bij zien komen.

gr nick