• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Seat Cordoba Cupra

Oke dan zal ik het verkeerd hebben denk ik, maar jullie namen kwamen me zo bekend voor en zeker met deze auto erbij .

ik ben wel lid van TeamIbiza ;)
Ga je een full-detail doen zuidwest? Dan ben ik erg benieuwd! Succes alvast! Ik heb precies dezelfde auto!

@lers88....Dan heb jij een prachtwagen,deze heeft een light steroïde keur gehad...en binnenkort nog eentje misschien

@Jeroen, heb je toevallig ook een plaatje van het geheel. Ben wel benieuwd hoe deze eruit ziet, en balen van de banaan zeg.

zuidwest10 zei:
@lers88....Dan heb jij een prachtwagen,deze heeft een light steroïde keur gehad...en binnenkort nog eentje misschien
Had de mijne ook. Mijne was ABT gechipt, maar omdat VAG de ECU zo klote heeft weggestopt, is de ECU kapot gegaan (met de ABT chip erop) door waterschade. Dus ik rijd nu al een hele tijd met standaard vermogen rond, is bijna niet aan te wennen!

Als ik jou was zou ik even kijken of je ECU goed beschermt zit! Zit onder de parafan, ik heb er iets overheen gemaakt, waardoor er absoluut geen water meer bij kan komen.

Naar mijn weten zit er geen andere chip in je ECU, er is geen ABT chip, je ECU is nog hetzelfde maar heeft ABT software gekregen, gewoon via de OBD stekker ;) Door waterschade was bij jou de ECU beschadigd en hebben ze een ECU met standaard software er in gezet.

stimpy68 zei:
Naar mijn weten zit er geen andere chip in je ECU, er is geen ABT chip, je ECU is nog hetzelfde maar heeft ABT software gekregen, gewoon via de OBD stekker ;) Door waterschade was bij jou de ECU beschadigd en hebben ze een ECU met standaard software er in gezet.
Die solderen ze vast op de ECU dmv een chip ;) De ECU blijft inderdaad hetzelfde! Ik heb de chip hier nog steeds liggen zelfs. Misschien laat ik hem binnenkort toch maar weer chippen, auto verbruikt nu ook meer dan toen ie was gechipt.

Effe uppen de auto is nog steeds in mijn bezit-en heeft nu verkort geel koni als shocks(apex verlaging door middel van 40/40-wil nog dieper )
wat wax-beading shoots

0FB841A2-4241-4C3C-8575-C8724FC74EA6-1021-000000AFA9444B90_zpsc7dacc16.webp

C1710F24-834B-4D51-98E4-0C09E8EB6831-2469-0000020A2F121440_zps985ea59a.webp

SV-BOS
F65611AE-C46C-4070-8806-D304B5D4F8B6-360-0000003874E3C925.webp

b92ce3f0.webp

8e20796b.webp

comment toegestaan:-d

Mooi hoor wat je bereikt hebt!

60/60 verlaging had ik ooit op mijn ibi Cupra maar daar krijg je spijt van als je alleen veren hebt.
Ik heb toen (alleen veren) omgeruild voor een setje 40/40 Apex was prima tot ik de auto ingeruild heb.

Succes ermee!

@denders-effe lezen ik heb verkorte gele koni's in hardheid verstelbaar-maar wil lager dan 40/40 dus dacht zelf aan 80/60 weet enkel niet of dit er is:-"