• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Seat Ibiza 6L exterieur.

Eelco

Detailing rookie
29 jul 2009
1.610
0
Ik had vandaag een sleutelklusje aan onze Ibiza, en aangezien de laatste opfrisbeurt tijdens het WK voetbal was, kunnen jullie wel nagaan dat hij niet zo netjes meer was, had sinds die tijd geen washmitt oid meer gezien.....8-o

De voorafjes, vies... erg vies.

IMG_4264.webp

IMG_4266.webp

IMG_4267.webp

IMG_4268.webp

De werkzaamheden:

Foamen: Bilthamber Foam
Wassen: Wolfgang Auto Bathe
Wielen : Meg's WB 1:4 en EZ borstels (mini en maxi) en een kwast.
Banden: Meg's Super Degreaser

Kleien: Meg's Last Touch 1:1 met witte Meg's klei
Paintcleanen: Monello Finale op een zwarte pad op de Dap 500
Ipa wipedown
Sealant: Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant.
Trims: Poorboys Trim restorer
Banden: Meg's tirespray
Wielkasten: Spuitbus bandenspray van de Action
Ramen: Meg's Glasscleaner.

Tussenresultaat na Finale:

IMG_4276.webp

En het eindresultaat:
IMG_4277.webp

IMG_4281.webp

IMG_4282.webp

IMG_4285.webp

IMG_4290.webp

IMG_4283.webp

IMG_4293.webp

IMG_4294.webp

IMG_4291.webp

IMG_4292.webp

IMG_4287.webp

IMG_4288.webp

Dit was m weer, tot de volgende!

Ziet er weer netjes uit:-)^ , al valt de viezigheid mij nog wel mee na zo'n lange tijd.

Trouwens zit er nou in die laatste foto vocht in je koplamp? Of zit dit erop? Anders moet je het even oplossen, want wij hebben daardoor een nieuwe koplamp moeten hebben voor de apk keuring.

Ziet er weer goed uit, maar dat doet een 6l altijd:lol

Zal wel vocht zijn in de koplamp, is een Seat probleem]-0

Vervuiling leek idd mee te vallen, maar er zat echt zon vuile waas op de wagen, alleen op die kleur zie je het bijna niet;)
Op de wielen kun wel je mooi het verschil zien.
Liet zich gelukkig wel redelijk verwijderen omdat hij destijds in de Collinite 915 was gezet, deze was nog wel aanwezig (sheeting na het wassen was nog redelijk), maar voor mij niet afdoende om nog een aantal maanden verder te kunnnen.

Vocht in de koplamp klopt idd, heeft ie wel vaker na het wassen, heeft destijds een aftermarket xenonset in gezeten, heb er met uithalen een dicht rubber in gestoken, maar denk dat die net niet dicht genoeg is.

Minieken ==> Denk iets te fanatiek getwirl'd op photobucket, zal ff kijken of ik het kan aanpassen (EDIT, niet gelukt, zal een nieuwe uploaden.)

Michelv. ==> Thx!

Paintcleanen met Monello finale op zwart/groen vind ik niet eens zo'n slecht idee.. denk dat ik dat strakjes in het voorjaar ook ff ga doen.. kan nooit kwaad!

Verder is het resultaat veryy nice :ja