Volg de video hieronder om te zien hoe je onze site als webapp op je startscherm installeert.
Let op: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carclean.com - The Car Care Shop
Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.
Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.
Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
Advies op maat door vakkundige medewerkers
Ongekend groot assortiment
Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ziet er blauw uit, maar post nu ook eens de originele foto's en niet de bewerkte..
Het is te blauw, ramen in de 3e foto kunnen nooit zo blauw zijn en overal hangt een blauwige waas overheen .
En de laatste foto, zo blauw kan schaduw nooit zijn .
Bedankt voor de reacties.
Waar ik mij aan stoor is dat ik 4-5 uur bezig ben geweest met die auto en dan commentaar krijgt op een vuiltje op de velgen.
En waarschijnlijk komt dat omdat ik de velgen niet eens aangeraakt had omdat de eigenaar die zelf al gedaan had.
Maar de volgende keer zal ik dan als onderwerp erbij zetten detail zonder velgen.
Vergeet dan de wielkassen ook niet als je toch bezig bent w^^w
Deurhoek bestuurder links onder en op foto lijkt het ook of je bij je onderbumper voor de naden niet helemaal netjes hebt.
Uitlaat is niks aan gedaan, deze had ook weer kunnen glimmen of was dat een bewuste keuze?
Verder moet je gewoon niet op je teentjes getrapt voelen, vind de meesten op het forum vrij mild en een ander helemaal niet op de feitjes drukken.
Die velgen waren gewoon vrij extreem, en de opmerking was volgens mij ook gewoon positieve kritiek.
Daarbij kan niemand een auto binnen 4/5 uur perfect afleveren. Maar als iedereen hier in je topic roept mooi goed gedaan, leer je ook niks nu weet je de volgende keer waar je
misschien wat beter op moet letten.
Dat heeft te maken met de instelling van de camera, die had ik op 'levendig' staan want anders zijn de kleuren vrij saai.
Maar dat heeft ook als nadeel dat sommige kleuren er iets te veel uit springen.
Lieuwe;343479 zei:
Ziet er blauw uit, maar post nu ook eens de originele foto's en niet de bewerkte..
Het is te blauw, ramen in de 3e foto kunnen nooit zo blauw zijn en overal hangt een blauwige waas overheen .
En de laatste foto, zo blauw kan schaduw nooit zijn .
Ik snap dat er hier mensen op het forum zitten die minimaal 8 uur bezig zijn met een volledige detail maar mijn werk was alleen het plaatwerk gedeelte dus er zijn vast wel dingen die ik over het hoofd gezien heb.
practics;343500 zei:
Vergeet dan de wielkassen ook niet als je toch bezig bent w^^w
Deurhoek bestuurder links onder en op foto lijkt het ook of je bij je onderbumper voor de naden niet helemaal netjes hebt.
Uitlaat is niks aan gedaan, deze had ook weer kunnen glimmen of was dat een bewuste keuze?
Verder moet je gewoon niet op je teentjes getrapt voelen, vind de meesten op het forum vrij mild en een ander helemaal niet op de feitjes drukken.
Die velgen waren gewoon vrij extreem, en de opmerking was volgens mij ook gewoon positieve kritiek.
Daarbij kan niemand een auto binnen 4/5 uur perfect afleveren. Maar als iedereen hier in je topic roept mooi goed gedaan, leer je ook niks nu weet je de volgende keer waar je
misschien wat beter op moet letten.
Leander trek het je niet aan.
Ik heb ooit een keer een Audi TT gedetailed en daar was ook nog een vlekje op de velg te vinden. Het kan jaloers gedrag zijn of echt gemeende kritiek.
Doet me denken aan mijn ex-cupra 1 die ik 11,5 jaar heb gereden
Hij is weer netjes.
En mieter dat spuitbusje weg, heb het zelf aantal malen gebruikt op mijn banden maar dat zit een paar dagen en weg is het.
Heb toen toch maar de APC erover gehaald paar keer en PB Bold&Bright gel gesmeerd, is van hele andere orde.
Succes verder!