Laatst bewerkt:
Ze kunnen nu bijna vragen wat ze willen, omdat er weinig concurrentie is. Maar als meer fabrikanten een padwasher gaan maken dan zal het wel goedkoper worden denk ik. Als je het object vergelijkt met bijv. een dirtlock insert van 19,50 dan vind ik een 4-5x zo hoge prijs net zo absurd als de prijs van de LC padwasher.Onder de 50 euro moet je bij ome Ali wezen. Je kunt ook afwachten tot iemand zij padwasher verkoopt maar dan denk ik dat het nog steeds meer dan 50 euro kost. Als je al een emmer hebt zou je de Dirtlock padwasher bij cc kunnen overwegen, komt dan wel een Dirtlock insert bij, ook dan zit je al boven je bedrag.
De Dirtlock insert en de Dirt Lock Pad Washer kosten samen €74,48 en dan moet je al een emmer hebben anders komt er nog min 15,49 bij, zit je al op 89.97 euro. Een stuk goedkoper dan bv een Lake Country of GritGuard Pad Washer maar idd nog niet echt goedkoop, maar ik denk dat de prijs hoog blijft.Ze kunnen nu bijna vragen wat ze willen, omdat er weinig concurrentie is. Maar als meer fabrikanten een padwasher gaan maken dan zal het wel goedkoper worden denk ik. Als je het object vergelijkt met bijv. een dirtlock insert van 19,50 dan vind ik een 4-5x zo hoge prijs net zo absurd als de prijs van de LC padwasher.
Ik vind die dirtlocks echt beter werken, de openingen zijn kleiner waardoor het deel onder het rooster minder in beweging komt waardoor vuil beter onderin blijft. Bij een velgen emmer is het zelfs goed zichtbaar (onder bijna zwart, boven meer grijs). Ik wil die scrub wall ook nog uit proberen om het vuil zo beter uit de mitts te kunnen wrijvenDie Dirtlock inserts zagen er (althans op video) goed uit. Iemand die zowel deze als de Gritguards heeft gebruikt? Verwaarloosbaar verschil of toch de moeite?