• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

shampoo met wax

ALFIrE

Detailing chief
12 sep 2008
264
100
ik ben bijna door mijn "wintershampoo" heen, de valet pro poseidon. deze heeft wat wax in zich, en geeft een zeer aangenaam winter resultaat.

welke shampoo met wax heeft carclean in gamma?

als ik ze doorloop zie ik enkel de megs wash&wax, de mother gold carnauba en de dodo sour power.

is mijn lijstje compleet, of vergeet ik misschien wel de beste ;-)

Gyeon Bathe+
Persoonlijk erg tevreden over,VEEL beter dan Sour Power en Meg's wash en wax in elk geval

Let op: Bathe+ is geen shampoo met wax maar shampoo met coating. Beter dan shampoos met wax maar je moet het echt niet op laten drogen. Tijdig afspoelen.

• Leuk
Reacties: Tim
Poorboys super slick and wax.
Glansprotector totaal
Autofinesse reactivating shampoo

Hebben ook een 'beschermende' toevoeging.

GMToyota;n413736 zei:
Autofinesse reactivating shampoo
Typefoutje neem ik aan? Voor zover ik weet heeft AF alleen Lather wat een gewone shampoo is. Bedoelde wellicht Nanolex?

Voor de volledigheid moet je ook nog Shampol aan het lijstje toevoegen, want dat claimt ook je wax-laag te boosten, maar ik zou niet weten waarom je niet Bathe+ wil gebruiken:-)^

de nieuwe auto wordt een wit metallic. bijgevolg zal de lsp een sealant zijn.

is er dan een shampoo die beduidend beter is?