• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shampoo op, welke?!

imo zijn de goedkope shampoos heel erg goed in het verijderen van alles....dus ook de wax.
de evt beading die de shampoo achterlaat is na 1 regenbui verdwenen.
 
cruiser zei:
imo zijn de goedkope shampoos heel erg goed in het verijderen van alles....dus ook de wax.
de evt beading die de shampoo achterlaat is na 1 regenbui verdwenen.
Dat is neit prijs gerelateerd, dat kun je ook met de "dure" waxen. Gewoon overdoseren en je bent even ver.
 
Toch gekozen voor Meg's Goldclass... Heb gisteren de 1,89l verpakking gehaald. Lekkere grote fles! Als het weer wat warmer is gaat de Ibiza eens flink in het sop. ,^^ Toch allemaal bedankt voor de reacties! :)^
 
Bedankt voor de tip Paulus. Op de CC webshop staat een berekening, op 10l water 70ml shampoo. Die houd hoeveelheid houd ik aan. :)^
 
Ik heb ook een tijd deze verhouding aangehouden maar persoonlijk vind ik dit eigenlijk iets teveel (tijdens het wassen begon mijn washmitt een vettige samenklittende klomp te worden), ik hou het momenteel op 40 ml op 10 l water, vind ik lekkerder werken.

Uiteraard is dit mijn persoonlijke ervaring en voorkeur...het is normaalgesproken altijd aan te raden de voorgeschreven hoeveelheden aan te houden.
 
40 ml op 10 liter is inderdaad ok voor de Gold Class, doe het het bijna 2 jaar met deze mengverhouding