• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Short Trigger Gun voor mijn Bosch Advanced Aquatak 150

AriGold

Detailing rookie
27 nov 2022
9
15
Toppers,

Ik ben opzoek naar een Short Trigger Gun voor mijn Bosch Advanced Aquatak 150 Hogedrukreiniger - 2200 W - 150 bar.
Toevallig iemand een idee waar te koop?

Gr,

Joeri
 
Had de toppers van CC al gebeld, volgens de medewerker hadden ze hem niet voor de Bosch. Wellicht heeft die me verkeerd begrepen, zal ze morgen nogmaals bellen. Thanks Red!
 
  • Leuk
Reactions: Redhouse
@AriGold
Volgens mij heeft Bosch dezelfde aansluiting als een nilfisk.
Via bovenstaande link staat nilfisk aansluiting afgebeeld, dan kun je kijken of die hetzelfde is als jouw bosch, zie ook opmerking over aansluitingsgrootte van de rubberren O-ring van je huidige lans van je bosch hd reiniger. Als die overeenkomt met opgeheven maat en aansluiting is zelfde als nilfisk, dan zou die moeten passen. Misschien even bellen om te overleggen over omruilen / terugsturen als die toch niet past.
Is in ieder geval superfijne triggergun die van monello. Ik vind het veel beter / makkelijker werken dan die lange lans die standaard bij mn karcher zat.
Succes ;)
 
  • Leuk
Reactions: AriGold