• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

show off: mijn 1e DAP900 probeersel op mijn ex met krassen :P

Robbel

Detailing rookie
5 sep 2010
30
0
Net mijn DAP900 pakket met accesoires binnen gekregen en kon niet wachten om het meteen ff uit te proberen op mijn ex; Mitsubishi Colt (nu van m'n broer;) )

ben begonnen met wassen en kleien uiteraard, en toen met monello mezzo op oranje gaan polijsten. Toen waren de krassen eigenlijk uiteindelijk al weg:cool
Daarna met monello finale op wit afgepolijst.
poorboys black glaze eroverheen, en afgerond met een Meguiars wax.
kwam er tijdens het waxen nog achter dat ik de sealer was vergeten:schaam

Maar het resultaat mag er best wel wezen al zeg ik het zelf,^^

Op- en/of aanmerkingen zijn uiteraard meer dan welkom:cool

Voor:
1zvsis0.webp

t8niif.webp

29cpeur.webp

2hhel2d.webp

Na
jt99o3.webp

j1105k.webp

2uoi0z6.jpg

144bpf9.webp

2hpog2s.webp

2j2w5z7.webp

De DAP900 heeft goed zijn werk gedaan:cool .
En ben je overgestapt van 500 naar 900?
Ik weet dat het om de dap-test te doen was maar....volgende keer de wieltjes en de wielkast niet vergeten hé:roll
Nee , het is maar om te plagen...

wow... mooi resultaat seg,
mogen we de volgende keer iets meer zien dan enkel de detail fotos? ]d~^
en de sealant vergeten? een sealant is niet noodzakelijk he, het is een extra stap die je kan doen omdat deze meestal een pakje langer blijft zitten dan een wax op carnauba basis, maar deze laatste geeft meestal een iets mooiere glans, zoals ook wel echt te zien is op je foto's.

goed werk, en nu binnenkort volledige show-off van je eigen wagen?

** en idd wat een vieze wielkasten zijn dat 8-o een totale NO GO hier ]d~^ hehehehehe

Keurig gedaan! :-)^ Mensen die weinig van detailen weten, denken bij dergelijke krassen al snel dat overspuiten de enige remedie is. Net als bij de voetbal op mijn dak ook hier weer het bewijs dat net polijstwerk en aandacht tot hele mooie resultaten kunnen leiden.

Ik neem aan dat je broer ook gelijk een stuk gelukkiger is :)

Thanks voor de super toffe reacties! echt leuk om te lezen als net-beginnende! :-b

Ennuhh, jaa die wielkasten.. ik weet het... irriteer(de) me er ook gruwelijk aan, maar het was even een "snelle" test..
Vond het nou ook weer zo iets om maar 1 velg en wielkast schoon te maken:roll
Heb namelijk alleen maar het rechter voorscherm gedaan :-"

Maar ik heb de vraag al ontvangen om heel de auto nog is te doen tegen een passende vergoeding,^^
en al snel daarna belde m'n broer op dat hij ook nog iemand wist die ook wel zoiets zou willen]d~^
vraag me alleen af wat nou een normale "vergoeding" is voor alleen het exterieur polijsten+afwerken??

magoed, binnekort idd een volledig report van mijn eigen auto volledig gepolijst:-b

Robbel zei:
Thanks voor de super toffe reacties! echt leuk om te lezen als net-beginnende! :-b

Ennuhh, jaa die wielkasten.. ik weet het... irriteer(de) me er ook gruwelijk aan, maar het was even een "snelle" test..
Vond het nou ook weer zo iets om maar 1 velg en wielkast schoon te maken:roll
Heb namelijk alleen maar het rechter voorscherm gedaan :-"

Maar ik heb de vraag al ontvangen om heel de auto nog is te doen tegen een passende vergoeding,^^
en al snel daarna belde m'n broer op dat hij ook nog iemand wist die ook wel zoiets zou willen]d~^
vraag me alleen af wat nou een normale "vergoeding" is voor alleen het exterieur polijsten+afwerken??

magoed, binnekort idd een volledig report van mijn eigen auto volledig gepolijst:-b

ben jij niet DE robbel van het e46 forum
gr klankie van het e46 forum

hahaha en hoe bevalt het detailen
zal denk wel meevallen toch

virus zal hard gaan net wat de waxwizzard al zei

top succes