• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ShuttersPeet's Collectie

ShuttersPeet

Detailing rookie
6 jun 2012
338
0
Ook maar even mijn beginnende en snel groeiende …. collectie.
In de kisten;
ngzxio.webp

Washmitts en droogdoeken;
2ymypnl.webp

Polijstspullen;
21kb0r7.webp

Microfibre doeken;
a0fp7r.webp

Diverse middeltjes;
25rm2k1.webp

Sprayers, pads en borstels;
4hfb7m.webp

Maaike;328760 zei:
Flinke verzameling al!
Hoe bevallen jou de hex logic pads?

Nou, het was voor mij de eerste keer polijsten, dus veel ervaring en vergelijkingsmateriaal heb ik niet. Maar ik heb 2witte pads gebruikt en ze zien er nog als nieuw uit, na het schoonmaken. Ben er ook niet heel voorzichtig mee geweest maar dat kwam meer door onkunde :weetniet Dus deze bevallen mij wel en ik hoef ook geen andere eigenlijk.

Mooie collectie, kan je lekker mee uit de voeten. De surf city garage pasta wax is trouwens echt een gigantisch blik zeg.

Enerzijds inderdaad omdat ze met sprayer niet recht op in de kratten kunnen en anderzijds; ik "spoel" de sprayers na gebruik altijd even door met (demi) water, om verstopping tegen te gaan en de sprayers schoon te maken. Zodat het niet uitmaakt waar ik ze voor gebruik, ik ga ze nog wèl merken trouwens.

Nicklazzz;333596 zei:
Mooie collectie, is er een reden waarom je telkens uw sprayers demonteert? Eventueel voor in je opslag dozen?