Hi Folks,
Voorlopig me laatste detail gedaan vandaag, morgen op vakantie
De auto is al 2 jaar terugkerend en heeft 2 maanden terug nog een volledige detail gehad.
Eigenaar had nu de resultaten van de SI3d gezien en wilde dit nu ook op zijn auto.
Het ging zich dus alleen om de coating, van binnen hoefde de auto niet en de bandjes ook niet.
Aangezien ik de lak van de auto al kon heb ik onderstaande stappen uitgevoerd.
Het is een korter verslag dan normaal maar dit was dan ook geen uitgebreide detail alleen goed voorwerk voor de Si3D.
1. Gewassen met Nanolex Pure Shampoo en Meg's Washmitt.
2. Ramen gedaan met Nanolex Glass Cleaner.
3. De hele auto gekleid met DDJ Born Slippy en Meg's clay bar.
4. De hele auto gepolijst met 1 Hit Nanolex Heavy Cut op Yellow Pad. ( dit om nog enige swirls eruit te halen die er weer in waren geslopen na de laatste detail.
5. Auto schoongemaakt met Nanolex EX pre Coat
6. Auto gecoat met Nanolex Si3d.
Voorlopig me laatste detail gedaan vandaag, morgen op vakantie
De auto is al 2 jaar terugkerend en heeft 2 maanden terug nog een volledige detail gehad.
Eigenaar had nu de resultaten van de SI3d gezien en wilde dit nu ook op zijn auto.
Het ging zich dus alleen om de coating, van binnen hoefde de auto niet en de bandjes ook niet.
Aangezien ik de lak van de auto al kon heb ik onderstaande stappen uitgevoerd.
Het is een korter verslag dan normaal maar dit was dan ook geen uitgebreide detail alleen goed voorwerk voor de Si3D.
1. Gewassen met Nanolex Pure Shampoo en Meg's Washmitt.
2. Ramen gedaan met Nanolex Glass Cleaner.
3. De hele auto gekleid met DDJ Born Slippy en Meg's clay bar.
4. De hele auto gepolijst met 1 Hit Nanolex Heavy Cut op Yellow Pad. ( dit om nog enige swirls eruit te halen die er weer in waren geslopen na de laatste detail.
5. Auto schoongemaakt met Nanolex EX pre Coat
6. Auto gecoat met Nanolex Si3d.