• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail SI3d op Mercedes GLE

Mooi resultaat! En natuurlijk een fijne vakantie.

Klein tipje nog; als je het kenteken van de foto's haalt, haal hem dan ook ff weg van de milieusticker op de voorruit... o_O Detail...

Hoeveel product heb je ongeveer gebruikt voor twee lagen? Ik heb 30 ml staan die ik overmorgen op een saab 9-3 station aan wil brengen, maar ik weet niet zeker of ik daarmee uit kom als ik twee lagen aan ga brengen.

moet volgens mij wel lukken.
op het www circuleert zelf een filmpje van "wolfstein" die een seat leon met een sample van 10ml volledig gecoat had.

zelf op de a-klasse van het vrouwtje (w169) 15ml nodig gehad voor 1 laag maar incl alle plastic en rubber.

Hoeveel product heb je ongeveer gebruikt voor twee lagen? Ik heb 30 ml staan die ik overmorgen op een saab 9-3 station aan wil brengen, maar ik weet niet zeker of ik daarmee uit kom als ik twee lagen aan ga brengen.

30ml is ruim voldoende, heb nu nog een kwart over na deze auto en die is met twee lagen gedaan

Dank voor jullie antwoorden.

@ALFIrE Ik heb video's van hem gezien, maar daar bleef het ook niet zo lang zitten. De reden die zij zelf aangeven is dat er te weinig product is gebruikt. Ik had op de Gyeondemodag begrepen dat het idee van een coating was dat je een zo dik mogelijke laag op de auto aanbrengt. Te weinig aanbrengen kan er dan voor zorgen dat het niet optimaal presteert.

Ik ga gewoon aan de slag en mocht ik tekort komen dan bestel ik nog wat bij.