• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Silliconen in Mother's FX Spraywax?

Om eerlijk te zijn denk ik dat je hierin behoorlijk vergist met alle respect.

Red Mist doet best wel wat voor een spraywaxje maar niet het verschil tussen mooi en niet mooi.
Kan niet zo zijn dat Red Mist zó'n verschil maakt.

Vergis je niet in het tijdstip op de dag, de stand van de zon en de camera.
Het glaswerk heeft dezelfde look en die heb je denk ik niet behandeld met Red Mist?

Hoe laat is deze foto genomen en op welke datum?
 
Dibbuz;319237 zei:
Hoe laat is deze foto genomen en op welke datum?
Ik vermoed, aan de naam in de link te zien, 07-02-2012. Meestal staat een camera ingesteld op datum en een volgnummer van de foto, in dit geval nummer 005.

http://i1058.photobucket.com/albums/t409/grandscenicman1970/07022012005_zpsafe35a98.jpg
 
Thanks Patrick, volgens mij is het aan het eind van de dag met weinig dus de camera gaat dat compenseren met een langere sluitertijd, vandaar ook dat de foto bewogen is.
De lens blijft de langer open waardoor er langer licht wat weerkaatst op de lak in de lens komt waardoor het lijkt alsof er veel meer reflectie op zit dan in het echt is.