• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sinds wanneer is er spam te zien op het forum???

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.956
193
47
Den Haag
Ik kriig ineens allemaal reclame pop-ups te zien, althans, via de telefoon.Dit heb ik nog nooit eerder gezien.

Screenshot_20190424-102903_Chrome.jpg


Screenshot_20190424-103031_Chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die zou je wellicht te zien kunnen krijgen als je niet bent ingelogd. Of krijg je dit ook te zien als je ingelogd bent?

Het is een test van ons. Leden zouden het niet te zien moeten krijgen.
 
Ja, volgens mij had ik een vinkje verkeerd gezet.

We weten ook nog niet of we het houden hoor. We hebben het enige tijd gehad op het forum en we hebben het toen uitgeschakeld. We willen het nu weer proberen, maar het moet niet te veel op te opdringerig aanwezig zijn, zelfs als iemand niet ingelogd is moet het niet de overhand nemen.
 
Wat is het voordeel van die irritante reclames die, bij een minimale aanraking tijdens het scrollen, direct geactiveerd worden? Is dat voor extra inkomsten?
Verder doe je er niemand een plezier mee, lijkt mij:rolleyes:
Leden zien de ads niet als het goed is. Jij wel?

We kunnen ook allemaal wel een euro doneren hoor, hoeft de reclame helemaal niet :innocent:
We willen inderdaad kijken of dit een noemenswaardige bron van inkomsten kan zijn. Er komen zeer veel bezoekers op ons forum. 98% is gast.

De ads zijn voor de gasten bedoeld. We willen dat subtiel proberen te tonen.
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen
Als ik inlog is het weg.
Toch vind ik het erg irritant en onnodig.
Ik word hier niet gelukkig van
 
Laatst bewerkt door een moderator: