• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SJ is besmet met het jeukvirus

SJ

Detailing trainee
1 nov 2009
12
47
Hallo allemaal,

Bij deze stel ik mij voor. Ik ben Steven (nickname SJ) en reeds enige jaren een amateurpoetsertje. E.e.a geleerd op het vwpassat.nl forum (ben dus ook Passat liefhebber) en andere sites op internet. Totdat ik hier terecht kwam. Ben ooit begonnen met het 5 stappen plan met Meguiars spulletjes. Dat was al een enorme verbetering t.o.v. de "o wat jammer methode" (spons, 1 emmer, goedkoopste shampoo, zeem en trekker).

Afgelopen dinsdag mijn eerste bestelling geplaatst bij CC (DAP500, pads en een aantal andere spulletjes). Goede service en een kleine verrassing bij het ophalen. Attent.

Ik hoop hier verder te leren hoe ik mijn wagen in top conditie kan houden en hoe machinaal te detailen. Dat zal vast wel lukken op t forum en de vele "how-to's".

Groeten,

Steven
 
welkom en veel plezier hier..
er staat een schat aan informatie op het forum, dus al je vragen zullen zonder problemen beantwoord moeten kunnen worden.

iig veel plezier, en een foto van je wagen zal leuk zijn:party:
 
Welkom.. ik ben blijkbaar ook niet de enige die de opmerking jeukvirus niet begrijpt :weetniet
 
corsawim zei:
Komt je nickname SJ van het model van suzuki? (SJ410-413: het beruchte jeepeke)
Nope, het komt van mijn initialen, Steven Jansen.
Wat betreft het jeukvirus ... dit wordt inderdaad erg vaak genoemd op vwpassat.nl. En kennelijk neem je het automatisch over.
 
Ik snap 'm alleen niet "jeukvirus"..... lijkt totaal niets met detailen te maken te hebben, kan alleen de associatie leggen dat het kan gaan jeuken om je auto te gaan detailen... meer ook niet. :weetniet
 
Welkom!

Misschien krijgt ie ergens een allergische reactie van wat wat jeukt. Allergie voor carnauba bijvoorbeeld. Kan toch?