• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sjakie heeft gekleid (niet op het toilet)

Sjakie_Ibiza

Detailing rookie
25 jan 2009
27
0
Vandaag voor het eerst gekleid met PB-klei en DD-Born Slippy en echt bizar hoe smooth je lak dan voelt :grinning:

Volgorde : Sour Power, kleien met DD-Born Slippy, Meg step 1 en 2, DD-Purple Haze

IMG_1221.jpg


IMG_1222.jpg


IMG_1223.jpg


IMG_1225.jpg


IMG_1227.jpg


Ik heb geen "tijdens"-foto's want ik stond in een was-box (gewoon 2,5 uur lang) tussen allemaal auto-barbaren op de Binckhorstlaan in La Haya. Die gasten staan echt met die borstel (waar waarschijnlijk net iemand zijn velgen mee had gedaan) te raggen op hun Beamer alsof ze er doorheen willen.

Helaas alleen wel wat ingebrande bird-shit op mijn dak :(
 
Zonde dat je nu al bird-shit op je dak hebt..... met zo'n nieuwe auto... :(

Wel strakke velgen trouwens.. :)^

Gokje foto-locatie: parkeerplaats Intratuin Zoetermeer????? ;)
 
Guys,

Heeft Step 2 van Meg een maskerende werking ? We zijn nu een paar uur verder en ik zie de birdshit-vlekken niet meer ....

en idd Z'meer
 
Ziet er netjes uit. :)^
En die ingebakken birdshit heb ik zelf ook, zit op het dak bij mij. Jammer maar helaas.:sob: Je interieur ziet er ook netjes en strak uit moet ik zeggen.
Heeft die al een behandeling gehad of is dat gewoon de nieuwstaat van het interieur?
U2 fan raad ik zo, in ieder geval maak ik dat op van je radio display. :-"
 
Thanx

Interieur vind ik zelf ook erg mooi (tot nu toe alleen maar gestofzuigd en een doekje over gehaald, binnenkort mijn Megs Leather Conditioner & Cleaner gebruiken) en dit zijn gewoon de fabrieks 17" (hij is wel verlaagd).
 
Heb de foto's nogmaals zitten bekijken. Ik vind het echt een zeer geslaagde combinatie van interieur en exterieur! Complimenten! :)^

Is het verder nog een speciale uitvoering met dat extra chroom aan de voorzijde van de auto??